درخشان: از کریمی ممنونم که پاسخ مثبت داد

علی کریمی در اقدامی ناگهانی به درفشی‌فر رفته و از چند دقیقه پیش در این ورزشگاه حاضر شده است. گویا کریمی به دعوت حمید درخشان به این ورزشگاه رفته تا با پرسپولیس تمرین کند.

 

ادامه مطلب ...

علی کریمی در ورزشگاه درفشی‌فر

علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس امروزدوشنبه 31شهریور 93در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد.

 

کریمی که زمزمه بازگشت او به میادین فوتبال شنیده می‌‌شود و البته خود او به شدت این موضوع را تکذیب کرده، دقایقی پیش وارد ورزشگاه درفشی‌فر، محل ثابت تمرینات پرسپولیس شد.

ادامه مطلب ...

خبرهای متفرقه


20 درصد بیماران سرطانی به دلیل سوء تغذیه می‌میرند/ دلایل کاهش وزن در بیماران سرطانی - یک متخصص تغذیه در امور سرطان گفت: بین 20 تا 80 درصد از بیماران سرطانی در طول بیماری به سمت سوء تغذیه می‌روند و حدود 20 درصد از آنها به دلیل عوارض ناشی از سوءتغذیه می‌میرند.
احدی: بوکس لیاقت توجه بیشتری را دارد/هر ۶ بوکسور می‌توانند در اینچئون مدال کسب کنند - سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بوکس واقعاً نیاز به رسیدگی دارد چرا که ملی‌پوشان ما لیاقت دارند که به آنها توجه شود.
مارادونا: مصرف مواد مخدر زندگی من را نابود کرد - مثلث آنلاین:ستاره سابق تیم ملی آرژانتین عنوان کرد مصرف مواد مخدر باعث شده است تا زندگی شخصی او نابود شود.
توافق جدید گازی ایران با اروپائی‌ها/ قرارداد گازی 100 میلیون دلاری امضا شد - شرکت ملی گاز ایران با یکی از شرکت های اروپایی عضو کشورهای عضو اتحادیه اروپا قراردادی به ارزش تقریبی یکصد میلیون دلار به منظور تکمیل تجهیزات برخی از تاسیسات تقویت فشار و ...
تدابیر جدید دولت برای واردات خودرو/ تعرفه گمرکی خودروهای لوکس 2 برابر شد - رئیس کل گمرک ایران با اعلام اینکه تا سال های گذشته 63 درصد کل خودروهای وارداتی به کشور، بالای 2500 سی سی بود گفت: هیئت دولت 10 روز پیش تصمیم گرفت اجازه ورود خودروهای ... 
ادامه مطلب ...

هواداران داماش: "ما بر می‌گردیم"

علی رضا جهانبخش لژیونر گیلانی فوتبال ایران وضعیت داماش و نایمخن را به مانند هم توصیف کرد. 

ادامه مطلب ...

بیانیه جدید مایلی‌کهن علیه آقای پول پرست

محمد مایلی کهن در یک بیانیه بلندبالا و تازه دوباره تندترین جملات و حرف ها را علیه علی دایی سرمربی پرسپولیس روی کاغذ آورد تا نشان بدهد رابطه ای بین او و شاگرد سابقش هرگز خوب نمی شود.

  ادامه مطلب ...

آخرین اخبار رسانه های کشور


مدیر کل میراث فرهنگی تهران: قلیان بد است اما در جمع کردنش نباید حساسیت ها را بالا برد - شهری - زمستان گذشته، رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نظراتی درباره قلیان بیان کرد که با مخالفت‌های بسیاری مواجه شد. اکنون مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری استان تهران تلویحا با جمع آوری قلیان مخالفت می کند.
عملکرد ضعیف ملی پوشان در لیگ برتر چهاردهم / تیم ملی مقصر است یا باشگاه ها؟- فوتبال ملی - نمایش ضعیف ملی پوشان در لیگ برتر چهاردهم، باعث اعتراض امیر قلعه نویی شده است.
دیک چنی و تمایل عجیب برای حمله به ایران - مردی که به دنبال لغو توافق هسته ای جهان با تهران استدیک چنی و تمایل عجیب برای حمله به ایران چنی در حالی از دستیابی ایران به سلاح هسته ای مطمئن است که نهادهای اطلاعاتی آمریکا از این موضوع بی خبر هستند. در سال 2007 این نهادها اعلام کردند که ایران تصمیمی مبنی بر ساخت سلاح هسته ای نگرفته است
شورای نگهبان با تغییر قانون بیمه کارگران ساختمانی مخالفت کرد - شورای نگهبان مصوبه مجلس مبنی بر تغییر ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را رد کرد.
مومنی: جرایم تخلف گردش به راست در چهارراه ها تا اول آبان بخشیده شد - پلیس - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درخصوص بخشش جرایم گردش به راست، گفت: با توجه به اینکه این موضوع به خوبی اطلاع‌رسانی نشده، جرایم این تخلف در تهران تا اوایل آبان‌ماه بخشیده شده و تا آن زمان جرایم ارشادی خواهد بود اما از اول آبان‌ماه به بعد با این تخلفات برخورد می‌شود. 
ادامه مطلب ...

رونمایی از پیراهن جدید حامد لک (عکس)

حامد لک باز هم در پایان بازی زیرپیراهنی اش که منقش به تصویر علی کریمی است را به همه نشان داد که کنار عکس علی کریمی نوشته بود: «یک مرد بود، یک مرد».



قدم نو رسیده مبارک آقای علی کریمی

ستاره بازنشسته فوتبال ایران روز خود را با یک خبر خوب آغاز کرد.به خانواده چهار نفره علی کریمی یک عضو جدید اضافه شد. هاوش و هیرسا از این به بعد یک خواهر کوچولو و یک همبازی جدید خواهند داشت


شکست پروژه دخالت در انتخاب وزیر علوم

یکی از اختلافات دولت و منتقدانش به‌ویژه در مجلس این است که روحانی و تیم او بارها تاکید کرده‌اند اجازه نخواهند داد از بیرون دولت نظری برای انتصاب‌ها به آنها تحمیل شود. این اصرار دولت را باید رمز بسیاری از سنگ‌اندازی‌ها در مسیر فعالیتشان دانست. نمود بیشتر این موضوع در انتصاب فرمانداران و استانداران بود که وزیر کشور آنچه از سوی نمایندگان شهرهای مختلف در مجلس و خارج از مجلس برای افراد مورد نظرشان گفته می‌شد را در حد یک توصیه برای بررسی ارزیابی کرده و درنهایت رحمانی‌فضلی و تیمش اقدام به انتصاب فرمانداران و استانداران کردند.  ادامه مطلب ...

آخرین اخبار رسانه های کشور

مسئولان اصفهانی در مورد خشکی زاینده رود دروغ می گویند - ارخانه های فولاد، ورق، پتروشیمی، پالایشگاه و ذوب آهن خورنده آب هستند. باید مردم اصفهان بدانند که کلا در استان چهار محل بختیاری از صفر تا صد آب زاینده رود در زمستان سه درصد و در تابستان ها 7 درصد استفاده می شود. الان اکثر قریب به اتفاق روستا های ما فاقد آب شرب است. 240 روستا را با تانکر آب می دهیم. خود شهرکرد مشکل آب شرب دارد. مسئولان اصفهان فرافکنی و دروغ پردازی می کنند.
شایعه جدایی تیموریان را شماها درست کردید/ مشکلات زیادی در خط دفاع داریم - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد شماها (خبرنگاران) خودتان شایعه جدایی آندرانیک تیموریان از استقلال به خاطر نیمکت نشینی‌اش را درست کردید. وی همچنین ...
سیاست خارجی عرصه شعار نیست - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر اهمیت تصمیمات تاریخی در سیاست خارجی گفت: سیاست خارجی اصول دارد و عرصه شعار نیست و نباید به جای استفاده از فرصت‌ها، به سوی تخریب ...
جزئیات درخواست بانک مرکزی از استانداران/ زمان حذف 4 صفر از اسکناس - رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه حذف صفر از اسکناس باید همزمان با تک رقمی شدن نرخ تورم باشد گفت: قرار است استانداران لیست بنگاه های نیازمند سرمایه در گردش را ارائه کنند.
جنتی: بعضی از ما بدون شناخت از عاشورا تنها بر مظلومیت امام و یارانش گریه می‌کنیم - ادبیات - علی جنتی دوشنبه دهم شهریور ماه در مراسم رونمایی از کتاب «زینب فریاد فرمند» نوشته آنتونی بارا شرکت کرد.
داستان صعود مرد معلول به برج میلاد/ «گام های یک دست» آماده شد - فیلم مستند «گام های یک دست» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی کیومرث صمدی طاری آماده نمایش عمومی است.
27 درصد تهرانی‌ها اصلاً مطالعه نمی‌کنند - بر اساس نتایج طرح پژوهشی «بررسی میزان مطالعه شهروندان تهرانی» 27.4 درصد پاسخگویان اظهار کرده‌اند که اصلاً اهل مطالعه نیستند، 40.4 درصد در حد «کم یا خیلی‌کم» و تنها 32.2 ...
سرویس iCloud اپل هک شد، تصاویر شخصی مشاهیر لو رفت! - روز گذشته یک هکر اقدام به انتشار تصاویری بر روی اینترنت کرد که مربوط به شخصیت های برجسته اغلب هنری و سینمایی بود. این تصاویر که بسیار شخصی و در مواردی در حالت عادی غیر قابل انتشار بودند، از روی سرویس iCloud اپل و با نفوذ به حساب کاربری این شخصیت ها سرقت شده.
نباید اجازه داد ماجرای پهپاد متجاوز مشمول مرور زمان شود - دو تن از شهدای هسته‌ای بدون ارتباط مستقیم با دانش هسته‌ای و به دلیل خدمات فنی دیگری که به برنامه هسته‌ای ایران می‌دادند قربانی حملات تروریستی شدند و همزمانی اخبار مربوط با تلاش برای خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران و پرواز پهپاد جاسوسی رژیم اسرائیل، باید هشداری برای جدیت بیشتر در پیشگیری از حوادث مشابه باشد.
ممانعت از نمایش مستند «فاکتور صوری» در همایش بانکداری اسلامی - به گفته مسئول روابط عمومی سفیرفیلم، مسئولان اجرایی بیست و پنجمین همایش بانکداری اسلامی از نمایش مستند «فاکتور صوری» که در نقد نظام بانکداری کشور است، ممانعت به عمل ...
رامبد جوان پیامبر خنده لقب گرفت/ کمدینی که لبخند نمی‌زد - نشست نقد و بررسی برنامه «خندوانه» روز دوشنبه 10 شهریورماه با حضور رامبد جوان، طرح و کارگردان این برنامه، محمدرضا شهیدی فرد، علی درستکار و حجت الاسلام زائری در فرهنگسرای ...
اولین وزیر علوم پس از انقلاب در «دکتر 9 دهه»/ دیوارنویسی مستند می‌شود - مستند «دکتر 9 دهه» که با نگاهی به فعالیت‌های علمی و سیاسی علی شریعتمداری اولین وزیر علوم بعد از انقلاب ساخته شده است امروز 10 شهریورماه روی آنتن می‌رود.
صدور حکم حبس و جزای نقدی برای «م.ر»/ وضعیت پرونده بابک زنجانی - سخنگوی قوه قضائیه از صدورحکم حبس و جزای نقدی برای «م. ر» خبر داد.
مخالفت شورای صنفی نمایش با رایگان شدن سینما در روز ملی سینما - سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد اعضای این شورا با اجرای طرح رایگان شدن بلیت سینماها در روز ملی سینما مخالف هستند و این موضوع را به سازمان سینمایی نیز منتقل کرده‌اند.
باید از تکنولوژی به درستی استفاده کرد/ فیلم های موبایلی هنرمندان تا آخر هفته می‌رسد - نشست خبری جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» روز دوشنبه 10 شهریورماه برگزار شد که طی آن دبیر جشنواره و همچنین دبیران بخش‌های فیلم، عکس و نگاه هنرمند این دوره به ارائه ...
ماموریت‌های جدید اقتصادی دولت به ظریف/ ایجاد بانک اطلاعات اقتصادی در وزارت خارجه - هیات وزیران با تصویب آئین نامه اجرایی ماده 9 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، ماموریت‌های جدید اقتصادی به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه محول کرد که براساس آن، مقرر شد ...
چه کسانی مقصر خشکی آب زاینده رود هستند؟ - الان پنج میلیون نفر در استان اصفهان با کاهش فشار آب شرب روبرو هستند و اصفهان در معرض یک بحران است. البته مردم اصفهان مردم مظلومی هستند که دیر حرکت می کنند ولی اگر حرکت کردند منطقی و عاقلانه حرکت خواهند کرد. تجمع مردم در کف رودخانه یک نوع اعتراض به نوع مدیریت توزیع آب زاینده رود بود.
صدور قرار 30 میلیاردی برای سعید مرتضوی - این محاکمه و تفهمی اتهام دو ساعت به طول انجامید و شنیده ها حاکی است که بازپرس در پایان این رسیدگی، با توجه به احضارهای مکرر متهم و مستندات پرونده برای سعید مرتضوی، متهم پرونده قراری به ارزش سی میلیارد ریال صادر کرد و همچنین حکم ممنوع الخروجی وی را نیز تمدید کرد.
جنتی: «بارا» از راه شناخت به شیفتگی اهل بیت (ع) رسیده است/ خاموشی: داعش شکل تازه‌‌ای از صهیونیسم را رهبری می‌کند - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از «زینب فریاد فرمند»، تازه‌ترین کتاب آنتوان بارا نویسنده مسیحی، وی را دانشمندی نامید که از راه شناخت امام حسین (ع) واصحابش به ...
خطری از سوی داعش متوجه مرزهای ایران نیست/آخرین وضعیت معرفی معاون سیاسی - وزیر کشور تاکید کرد: خطری از سوی داعش متوجه مرزهای ایران نیست و آمادگی کامل در مرزها وجود دارد.

ابوبکر البغدادی دستگیر و روانه اوین شد

سید عبدالجواد موسوی، انتشار یک خبر پیرامون دستگیری اعضای یک گروه موسیقی زیرزمینی در مشهد را دستمایه یادداشت امروز خود در «خبرآنلاین» قرار داده است.در این یادداشت می‌خوانیم: «یک گروه زیرزمینی را که کلیپ پر می‌کرده‌اند و در شبکه‌های تلویزیونی خارج از کشور پخش می‌کردند در مشهد دستگیر کرده‌اند. تا این جایش خیلی خبر مهمی نیست و اتفاقی است که معمولا رخ می‌دهد، کسی هم از شنیدنش تعجب نمی‌کند. ناگفته پیداست که چنین اعمالی در جمهوری اسلامی جرم محسوب می‌شود و کسی که در این سرزمین زندگی می‌کند یا از سر اضطرار و یا از سر اختیار باید به این قوانین گردن نهد.  ادامه مطلب ...

آخرین اخبار رسانه های کشور


کدام پادشاهان عرب فارغ‌التحصیل مدارس نظامی انگلیس هستند؟ - رابطه نزدیک و صمیمانه میان حاکمان برخی کشورهای منطقه خلیج فارس و دولت های غربی، به ویژه انگلیس، موضوعی است که از سال ها پیش تاکنون بر کسی پوشیده نبوده است. اما در این میان، شاید دانستن این نکته جالب باشد که رهبران ارشد برخی از این کشورها، به طور مستقیم در انگلیس و در آکادمی سلطنتی این کشور آموزش نظامی دیده اند.
آسمان‌خراش‌های ایرانی به دنبال درخشش در سرزمین ماتادورها - جام‌جهانی بسکتبال در نخستین ساعات روز یکشنبه نهم شهریورماه با بازی تیم ملی ایران و اسپانیای میزبان افتتاح خواهد شد تا آسمان‌خراش‌های ایرانی در دومین تجربه حضور در رقابت‌های جهانی به دنبال کسب نتایج بهتری از گذشته باشد اگرچه آن‌ها در گروه مرگ این رقابت‌ها حضور دارند. 


گذشته باشد اگرچه آن‌ها در گروه مرگ این رقابت‌ها حضور دارند.
هیچ دلیلی که ثابت کند امام موسی صدر و همراهانش کشته شده باشند وجود ندارد - قاضی حسن الشامی قاضی پرونده امام موسی صدر در آستانۀ نهم شهریور، سالروز ربودن امام موسی صدر در نشست خبری به صورت ویدئو کنفرانسی گفت: هیچ دلیلی که ثابت کند امام و همراهانش ...
کارآزمایی بالینی درمان بیماری لک و پیس، آکنه و ضایعات غضروفی زانو با پیوند سلول‌های بنیادی - کارآزمایی بالینی درمان بیماری لک و پیس،‌آکنه و ضایعات غضروف زانو از طریق پیوند سلول‌های بنیادی ، با تلاش دانشمند ایرانی برنده جایزه علوم زیستی یونسکو با موفقیت انجام شد.
ظریف: از توافق بین کردها و بغداد حمایت می‌کنیم/ حضور نظامی در عراق نداریم - ظریف گفت: ما تمامیت ارضی و وحدت ملی و توسعه عراق را توسعه و امنیت خود می‌دانیم.
ایران رتبه 120 دنیا در خلاقیت و نوآوری است - رییس دفتر توسعه فناوری‌های وزارت بهداشت گفت: بر اساس شاخص‌های جهانی نوآوری در سال 2014 کشور ایران در موضوع نوآوری و خلاقیت در تمام حوزه‌ها از میان 143 کشور رتبه 120 را داراست.
جشن آکادمی سینمای ایران با الگوبرداری از اسکار در ایران - در این شرایط با اعلام فرهاد توحیدی، رسماً مشخص شد داوری جسن خانه سینمما به سمت استفاده از شیوه داوری آکادمی اسکار پیش می‌رود و امسال پیش از خداحافظی هیئت مدیره کنونی و سپردن خانه سینما به دست گروه تازه، آکادمی علوم و فنون هنرهای سینمایی راه‌اندازی خواهد شد تا جشن سال آینده از طریق آکادمی انجام و با انتخاب اعضای آکادمی عملی شود.
نرخ تورم تیرماه به 22.3 درصد رسید/ جدول تغییرات 29 ماهه تورم - مرکز آمار ایران، نرخ تورم شهری کشور در دوازده ماهه منتهی به مردادماه امسال را 22.3 درصد و تورم نقطه به نقطه را 14.7 درصد اعلام کرد.
دیوان محاسبات مامور بررسی روابط پشت پرده بابک زنجانی با وزارت نفت و شستا شد - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده بدهی‌های ارزی بابک زنجانی به دولت و رانت‌های پشت پرده وی در وزارت نفت و سازمان شستا خبر داد و گفت: مقرر شد ...
تدابیر فوری برای حذف موسسات مالی غیرمجاز/ 25 درصد بازار پول بدون نظارت! - رئیس کل بانک مرکزی با انتقاد از عدم حضور این بانک در تصمیم سازی های سال های گذشته گفت: مایه تاسف است 25 درصد فعالیت مالی بازار پول خارج از نظارت باشد.
ششمین و هفتمین ماه ریاست جمهوری روحانی: ازسفر روحانی به داووس تا حضور کوفی عنان و اردوغان در تهران - دولت - ششمین و هفتمین ماه ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور مملو از سفر های منطقه ای وزیر خارجه و حضور مقامات منطقه ای و غربی در تهران بود.
تدابیر امنیتی فقط به منطقه سبز بغداد محدود نشود - استاندار بغداد ضمن تاکید بر ضرورت تعویض طرح امنیتی و برکناری فرماندهان امنیتی بغداد خواستار اتخاذ تاکتیک های و تدابیر امنیتی منطقه سبز در همه مناطق دیگر این استان شد.
حماس از آتش‌بس بلندمدت با تل‌آویو خبر داد/ توافق جدید پایداری مقاومت را محترم شمرده است - مقامات ارشد حماس از رسیدن به توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی خبر دادند که در آن بهای مقاومت و پایداری مردم غزه داده شده است.
اژه ای سخنگوی قوه قضاییه می ماند - حجت الاسلام اژه ای که اخیرا از سوی آیت الله آملی لاریجانی به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب شده، همچنان سخنگوی دستگاه قضایی باقی می ماند.
ادامه مطلب ...