آخرین اخبار رسانه های کشور


مدیر کل میراث فرهنگی تهران: قلیان بد است اما در جمع کردنش نباید حساسیت ها را بالا برد - شهری - زمستان گذشته، رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نظراتی درباره قلیان بیان کرد که با مخالفت‌های بسیاری مواجه شد. اکنون مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری استان تهران تلویحا با جمع آوری قلیان مخالفت می کند.
عملکرد ضعیف ملی پوشان در لیگ برتر چهاردهم / تیم ملی مقصر است یا باشگاه ها؟- فوتبال ملی - نمایش ضعیف ملی پوشان در لیگ برتر چهاردهم، باعث اعتراض امیر قلعه نویی شده است.
دیک چنی و تمایل عجیب برای حمله به ایران - مردی که به دنبال لغو توافق هسته ای جهان با تهران استدیک چنی و تمایل عجیب برای حمله به ایران چنی در حالی از دستیابی ایران به سلاح هسته ای مطمئن است که نهادهای اطلاعاتی آمریکا از این موضوع بی خبر هستند. در سال 2007 این نهادها اعلام کردند که ایران تصمیمی مبنی بر ساخت سلاح هسته ای نگرفته است
شورای نگهبان با تغییر قانون بیمه کارگران ساختمانی مخالفت کرد - شورای نگهبان مصوبه مجلس مبنی بر تغییر ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را رد کرد.
مومنی: جرایم تخلف گردش به راست در چهارراه ها تا اول آبان بخشیده شد - پلیس - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درخصوص بخشش جرایم گردش به راست، گفت: با توجه به اینکه این موضوع به خوبی اطلاع‌رسانی نشده، جرایم این تخلف در تهران تا اوایل آبان‌ماه بخشیده شده و تا آن زمان جرایم ارشادی خواهد بود اما از اول آبان‌ماه به بعد با این تخلفات برخورد می‌شود.  

شهرام مکری با «ماهی و گربه» راهی ژاپن شد - سینما - شهرام مکری با «ماهی و گربه» به جشنواره بین‌المللی فیلم فوکوئوکا ژاپن رفت.
هرکس مدعی کار فرهنگی است باید نماز را در رأس امور فرهنگی قرار دهد - حجت الاسلام قرائتی، با بیان اینکه حضرت ابراهیم(ع) به خاطر نماز زن و فرزند خود را در سخت ترین منطقه مسکن داد و امام حسین(ع) برای دو رکعت نماز سی تیر به جان خرید گفت: نماز ...
واکنش های جالب 155 کاربر خبرآنلاین به سه خبر درباره احمدی نژاد - احزاب و شخصیت‌ها - انتشار سه خبر درباره رئیس جمهور سابق و معاونش،بحث هایی زیادی را درباره احمدی نژاد و رحیمی در میان کاربران خبرآنلاین ایجاد کرد.
تازه‌ترین عکس‌های باران کوثری و فرهاد اصلانی در «مشرف به کوچه بی‌نام» / فیلمبرداری ادامه دارد - سینما - فیلمبرداری فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی در تهران ادامه دارد.
جانشین فرمانده ناجا: سرنخ‌هایی از عوامل انتشار پیام‌های توهین‌آمیز علیه مقامات کشور یافته ایم - پلیس - جانشین فرمانده ناجا از کشف سرنخ‌هایی ازعوامل انتشار دهندگان پیامک‌های توهین آمیز علیه مسئولان و مقامات کشور خبر داد.
چند نکته دربارۀ توافق 70 میلیارد یورویی ایران و روسیه - سلیمانی، افشار - در شرایطی که روسیه تحت تحریمهای غرب قرار گرفته و مناسباتش با امریکا با سردی و چالش مواجه شده برای روابط با ایران اهمیت قایل شده است.
به نام ائتلاف علیه داعش به کام مخالفان سوریه - فرارو- یک کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه ائتلاف به اصطلاح بین المللی، علیه داعش یک اقدام نمایشی و بی سرانجام است گفت: هنوز این ائتلاف تشکیل نشده است برخی کشورهای موثر در این...
موافق تقابل با جریان موسوم به نسل دوم اصلاح طلبان نیستم - باید اجازه داد هر کس توان خودش را به نمایش بگذارد. اگر فرد دیگری می تواند جریان اصلاحات را متحول کند اصلا اشکالی ندارد. چون اصلاح طلبی در ذاتش مبتنی با تغییر است و جریان اصلاح طلبی این تغییرات را به راحتی می تواند تحمل کند.
توقع نمایندگان در حوزه عزل و نصب‌ها بیشتر شده است/رئیس جمهور روز استیضاح نامه‌ای به مجلس نفرستاد - پاسخگویی به خواسته‌های همه نمایندگان و مطالبات آنها غیر ممکن است/بیش از 70 درصد از سوالات مربوط به وظایف وزرا نبوده که این خلاف آیین‌نامه است.
«ملکه» رکورددار جشن سینمای ایران شد / 10 تندیس برای یک فیلم - سینما - فیلم‌ سینمایی «ملکه» با دریافت 10 تندیس‌ جشن خانه سینما رکوردار جوایز این جشن شد و همچنین «خسته نباشید» دو جایزه اصلی فیلم‌های اول را دریافت کرد.
اولین سالن گروه «هنر و تجربه» معرفی شد/ اکران «یک اتفاق ساده» در اولین گام - در یک مراسم ویژه، سالن سینمای موزه سینما با نمایش فیلم «یک اتفاق ساده» به کارگردانی سهراب شهید ثالث به عنوان اولین سینمای گروه «هنر و تجربه» معرفی خواهد شد.
برترین‌های جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند - برگزیدگان نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران با حضور حسین طاهری مدیر کل هنرهای نمایشی و جمعی دیگر از مسئولان هنری به همراه هنرمندانی از استان تهران، شامگاه جمعه 21 ...
دولت یازدهم در خصوص قیمت نان همانند خاتمی عمل می کند یا احمدی نژاد؟ - شرایط به گونه‌ای بود که ما با مانعی برای افزایش قیمت مواجه نبودیم و همین امر سبب شد تا قیمت نان افزایش پیدا کند. این گفته این مقام دولتی در زمان وزارت مسعود میرکاظمی در حالی است که دولتمردان...
وزیر خارجه آمریکا وارد قاهره شد/ماموریت کری برای همراه کردن مصر برای مبارزه با داعش - آمریکا - جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که کشورش در حال تشکیل ائتلافی بین المللی برای مبارزه با داعش است برای همراه ساختن مصر با این ائتلاف وارد قاهره شد.
چگونه استیو جابز، «تیم کوک» را به کار در شرکت «اپل» دعوت کرد؟ - شاید کمتر کسی پیش بینی میکرد که «تیم کوک» بعد از استیو جابز فقید مدیریت پر سود ترین برند آی تی در «سیلیکون والی» یعنی شرکت بزرگ «اپل» را در دست بگیرد؟ اما تیم کوک چگونه وارد شرکت اپل شد؟ بگذارید این موضوع را از زبان خود وی در گفتگویی با شبکه خبری PBS و «چارلی رز» بشنویم.
انتشار کارنامه آزمون سراسری سال 93 در ساعت 22 امشب - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه آزمون سراسری سال 93 در امشب خبر داد و گفت: داوطلبانی که انتخاب رشته کرده اند می توانند از ساعت 22 امشب با مراجعه به ...
روایت سینماگران از دیدار با رهبر انقلاب/ حضرت آقا همچون همیشه با اقتدار بودند - طی روزهای اخیر تعداد زیادی از مقامات کشوری و لشکری به عیادت مقام معظم رهبری رفتند و در جریان حال ایشان قرار گرفتند. هنرمندان نیز مانند طیف های دیگر عصر روز گذشته 21 ...
الجزیره: پیروزی بر داعش بدون حضور ایران امکان پذیر نیست - شبکه خبری الجزیره در تحلیلی با اشاره به مخالفت برخی کشورهای غربی با حضور ایران در ائتلاف ضد داعش، پیروزی بر این گروه تروریستی را بدون حضور جمهوری اسلامی غیر ممکن دانست.
کشته شدن دو کارگر معدن فاریاب طی ۱۷ روز/ معدن به شیوه ۶۰ سال پیش استخراج می‌شود - در حوادثی که بصورت جداگانه در روزهای اول و شانزدهم شهریور ماه اتفاق افتاده است دو معدنچی متاهل و دارای فرزند به نام‌های «سعید محمودی نودژ، ۲۸ ساله» و «ابراهیم جعفری، ۲۷ ساله» بر اثر ریزش تون...
درگیری مأموران منسوب به شهرداری با ساکنان یک ساختمان - «در ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه افرادی که خود را مامور ناحیه ۴ شهرداری منطقه سه تهران معرفی می‌کردند با ورود به ساختمانی در خیابان میرداماد تهران قصد تخریب این ملک را داشتند که پس از مقاومت مال...
برنامه‌های روز دوم اعلام شد/ برپایی نمایشگاه عکس «خونه مادربزرگه» - پیام معاون هنری ارشاد و مدیر کل هنرهای نمایشی به جشنواره نمایش عروسکی، برپایی نمایشگاه عکس «خونه مادربزرگه» توسط حمید جبلی، اجرای نمایش «آوا /آدا» از کشور آمریکا در ...
قوه‌قضاییه اموال باقی مانده در دست دولتمردان سابق را بازگرداند - اگر اموال برگردانده نشده باشد به هر حال تخلف رخ داده و تصرفاتی که در طول مدتی که بعد از پایان دولت در این اموال دولتی صورت گرفته، غیرقانونی است و مجازات قانونی دارد.
در آستانه بازی امشب والیبال لهستان و ایران /کری خوانی سرمربی اوساسونا برای نکونام - والیبال - ایران و لهستان امشب دیدار حساسی را در مسابقات جهانی والیبال برگزار خواهند کرد.
روزی که وزیر نفت ایران تا پای مرگ رفت - گروگان‌گیری وزرای نفت اوپک به روایت زکی یمانیروزی که وزیر نفت ایران تا پای مرگ رفتوزیر نفت اسبق عربستان ماجرای گروگان‌گیری نشست اوپک را در گفت‌وگو با الجزیره تعریف می کند.
ترافیک پرحجم در جاده های کشور/ ثبت 11 میلیون تردد در روز پنجشنبه - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: حجم سفرها در دهه آخر شهریور افزایش یافته است و ترافیک در تمامی جاده ها پرحجم است به گونه ای که تنها در روز پنجشنبه گذشته ...
خوانندگان پاپ ایرانی در حمایت از غزه کنسرت می‌دهند - تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ در حمایت از مردم و کودکان غزه کنسرت هایی را در هفته دوم مهر برگزار می کنند.
داعش با بمباران هوایی از بین نمی‌رود/آمریکا در بحران منطقه خود را به خواب زده بود - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داعش با بمباران هوایی آمریکا و همپیمانانش از بین نخواهد رفت گفت: به طور حتم با بمباران کلاسیک نمی‌توان گروه‌های چریکی را نابود کرد.
درگیری مأموران منسوب به شهرداری با ساکنان یک ساختمان به مصدومیت دو شهروند انجامید - «در ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه افرادی که خود را مامور ناحیه ۴ شهرداری منطقه سه تهران معرفی می‌کردند با ورود به ساختمانی در خیابان میرداماد تهران قصد تخریب این ملک را داشتند که پس از مقاومت مال...
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات خبرداد: استقبال سایت‌های خبری از دریافت مجوز - رسانه - در یک هفته گذشته ١٥٢ سایت خبری در جهت اجرای ماده 7 قانون مطبوعات، برای دریافت مجوز اقدام کردند.
روانچی: مصمم به گسترش رابطه با آمریکای لاتین هستیم/ امضای سند همکاری ایران و مکزیک - معاون اروپا وآمریکای وزارت امور خارجه گفت: مصمم هستیم که روابط را با کشورهای آمریکای لاتین گسترش دهیم و در گفتگوها متوجه شده ایم که این احساس و توجه از طرف مقابل نیز ...
سرنخهای جدید از عوامل توهین به مقدسات در وایبر/ تمهیدات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس - جانشین رئیس پلیس کشور گفت: سرنخهای جدیدی از عوامل توهین به مقدسات و حضرت امام در شبکه اجتماعی وایبر به دست آورده ایم که در صورت موافقت دستگاه قضایی، این افراد را به مردم ...
اجرای «پرانتز باز» در تئاترشهر - به بهانه افتتاح پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی - مبارک برنامه رادیویی «پرانتز باز» امروز در تئاتر شهر اجرا می‌شود.
شبکه‌های رادیویی در هفته دفاع مقدس دست پُر هستند - مرکز هنرهای نمایشی رادیو به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایش‌های ویژه‌ای را برای پخش از رادیو تدارک دیده است که از شبکه های رادیویی نمایش، ایران، فرهنگ، تهران، جوان، سلامت، ...
فرهنگ پیشگیری در شبکه «سلامت» مقدم بر درمان است - مدیر شبکه سلامت تأکید کرد در این شبکه فرهنگ پیشگیری مقدم بر درمان است و آنها در این راستا به اصلاح سبک زندگی از منظر تغذیه، جایگاه طب سنتی در حوزه سلامت و لزوم خود ...
مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی «مُهنا» آغاز به کار کرد - مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی با نام «مُهنا» به عنوان متولی نمایش‌های میدانی و آموزش و تربیت نیروهای متخصص به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است.
توسعه میادین مشترک با توان داخلی ممکن بود/ ضریب بازیافت مخازن نفتی 28 درصد شد - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تاکید بر این که اگر به موقع تصمیم‌های درست می گرفتیم و سیاست گذاری ما تغییر نمی کرد تحریمها نمی توانست مانع پیشرفت صنعت نفت شود، گفت: در صورتی که منابع مالی تامین بود، روند توسعه میدان آزادگان جنوبی با استفاده از توان داخلی قابل انجام بود.
داعش با بمباران هوایی از بین نمی‌رود - رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه داعش با بمباران هوایی آمریکا و همپیمانانش از بین نخواهد رفت، افزود: به طور حتم با بمباران کلاسیک نمی‌توان گروه‌های چریکی را نابود کرد.
فیلم‌های دفاع مقدس وضعیت آرشیو مناسبی ندارند/ نجات تعدادی از آثار و ترمیم آنها - حسین مسافرآستانه مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری به این نکته اشاره کرد که آرشیو کامل و غنی‌ای از فیلم‌های تاریخ سینمای دفاع مقدس وجود ندارد و این موسسه برای تدوین بسته ...
مصر با پیوستن به ائتلاف جهانی مبارزه با داعش مخالف است - منابع آگاه اعلام کردند که مصر با پیوستن به ائتلاف جهانی مبارزه با گروه تروریستی داعش مخالف است.
امریکا به بهبود رابطه با ایران نیاز دارد - داعش ، تهدیدی مشترک برای تهران - واشنگتن امریکا به بهبود رابطه با ایران نیاز دارد واشینگتن باید در حاشیه مذاکرات هسته ای که با ایران دارد، درباره چگونگی مبارزه با داعش در عراق و سوریه هم با این کشور مذاکره کند. برای داشتن یک استراتژی خوب به منظور مبارزه با داعش، واشینگتن نیازمند بهبود روابط خود با ایران است.
جدول قیمت سکه و ارز روز شنبه منتشر شد - جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد.
پیام دبیر جشنواره تئاتر کودک به عروسکی/ با عشق می‌توان سختی‌ها را تحمل کرد - پیام دهکردی دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در آستانه برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک پیامی را به مرضیه برومند ...
در مورد پرسپولیس فعلا سکوت می‌کنم/ فقط حرص می‌خورم - سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها سکوت کرده، همچنان نمی‌خواهد در مورد وضعیت این تیم و تغییرات صورت گرفته در کادرفنی صحبت کند. وی تنها می‌گوید بازی‌ها را می‌بیند و حرص می‌خورد.
تنظیم‌کننده پاپ خواننده می‌شود/ آماده‌سازی تک‌آهنگی از علیرضا عصار - فرشاد حسامی آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی پاپ به زودی مراحل پیش تولید و ضبط اولین آلبوم خود را در مقام خواننده آغاز می کند.
فروش ۴۰۰ میلیون تومانی سینماهای کشور در روز سینماسلام - سینمای کشور روز ملی سینما همزمان با طرح سینماسلام با بلیت نیم‌بها بیش از 400 میلیون تومان فروختند/ قرار است سازمان سینمایی ۵۰ درصد پول بلیت‌ها را از حساب خود به تهیه‌کنندگان پرداخت کند.
نحوه برکناری مربیان پرسپولیس بی‌سابقه است/ دلم برای این فوتبال می‌گیرد - کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس رخ داد و حمید درخشان جانشین علی دایی شد، گفت: وقتی از دور به این اتفاقات نگاه می‌کنم دلم برای این فوتبال می‌گیرد. مربی شخصیت دارد و باید به آن احترام گذاشت.
سینمای ایران گزینه مقابل سینمای آمریکا است/ همه چیزها زیر سر سینماگران نیست - رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون به بهانه روز ملی سینما در برنامه سینمایی «هفت» حاضر شد و صحبت هایی را پیرامون مسائل روز سینما عنوان کرد.
رهبر معظم انقلاب: من همیشه شما را دعا می‌کنم - رئیس‌جمهور سلام «پوتین» را به «آقا» رساند/در ملاقات با سران کشورها، تمام رؤسا و بطور ویژه رئیس جمهور روسیه، جویای احوال جنابعالی بودند و سلام‌های خود را ابلاغ کردند.
اتهام بان کی مون به ایران درباره وضعیت حقوق بشر/وعده های اینترنتی روحانی بهانه دبیرکل سازمان ملل - دیپلماسی - دبیرکل سازمان ملل در گزارش سالانه خود در مورد رعایت حقوق بشر در ایران را منتشر کرد.
شروع نزولی بورس در نخستین روز هفته/ریزش شاخص بازار سرمایه ادامه پیدا کرد - بازار مالی - بورس تهران که آخرین روز کاری هفته گذشته را با افت به پایان رساند، بار دیگر نخستین روز کاری هفته را با ادامه ریزش شاخص شروع کرد.
سابقه هزار ساله کلمات عامیانه زبان فارسی / روایت ابوالحسن نجفی از غنای ادبیات محاوره ما - ادبیات - ابوالحسن نجفی می‌گوید که زبان فارسی طی قرنها غنای خود را حفظ کرده است و بسیاری از آنچه امروز ما به عنوان اصطلاحات عامیانه می‌شناسیم سابقه‌ای کهن دارند.
محمدزاده: مشکل ما بازیکنانی هستند که در صفحات مجازی هنجارشکنی می کنند - مدیریت ورزش - رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران با جدیت می گوید مسائل حقوقی را قربانی دوستی یا دشمنی با اهالی فوتبال نمی کند.
لاریجانی:خطرکندروها کمتر از تندروها نیست/ ائتلاف غرب و اعراب در برخورد با داعش،عقلانیت لازم را ندارد - لاریجانی:خطرکندروها کمتر از تندروها نیست/ ائتلاف غرب و اعراب در برخورد با داعش،عقلانیت لازم را ندارد رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت: اعراب و غربی‌ها با این کار به‌دنبال کسب منافع و ایجاد مشروعیت ساختگی برای خود هستند. کمک غرب به داعش، هیمنه آمریکا را به چالش کشانده است. رئیس مجلس در مشهد خبر داد: اصلاح لوایح ارائه شده از سوی دولت در تعطیلات مجلس 9 پیام‌ تبریک رئیس مجلس به اعضای کابینه عراق رئیس مجلس هم زائر مشهد شد
همه روسای حاضر در اجلاس شانگهای جویای احوال جنابعالی بودند - رئیس‌جمهور در بازگشت از سفر خارجی برای دومین بار از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد و ضمن ارائه گزارشی از سفر به دو کشور آسیایی، گفت: در ملاقات با سران کشورها، تمام رؤسا و ...
توصیه رهبر انقلاب به هنرمندان/ ده‌نمکی از «فرهنگ‌نامه اسارت و آزادگان» گفت - مسعود ده نمکی و جهانبخش سلطانی دو نفر از سینماگران حاضر در مراسم عیادت اهالی فرهنگ از رهبر معظم انقلاب جزئیاتی از این دیدار را تشریح کردند.
خرم:اذعان اوباما به اینکه ایران دشمن اعراب نیست به خاطر حسن نیت تیم دیپلماتیک روحانی است - دیپلماسی - نماینده سابق ایران در سازمان ملل معتقد است اظهارات ابتدایی اوباما در گفت وگو با یکی از شبکه های آمریکایی درباره دعش و افراط گرایی در اهل سنت، نشانه های مثبت برای کاهش تنش در روابط دو کشور است.
از هرم وارونه آموزش تا ارتباط کم صنعت و دانش در کشور/ مشروح برنامه مناظره درباره تحصیلات تکمیلی - آموزش - چهل و ششمین برنامه مناظره که عصر جمعه ۲۱ شهریور ۹۳ برگزار شد به بررسی "توسعه تحصیلات تکمیلی" اختصاص داشت.
اجرای دوباره کنسرت «چرا رفتی» در تهران/ برنامه تور شهرستان‌ها اعلام شد - تهیه‌کننده مجموعه کنسرت‌های «چرا رفتى» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگى همایون شجریان از اجرای دوباره این کنسرت در تالار بزرگ وزارت کشور خبر داد.
مبارزان داعش قرون وسطایی نیستند - اگر بخواهیم منبع ایدئولوژی و خشونت دولت اسلامی (داعش) را بفهمیم باید به انقلاب فرانسه نگاه کنیم. نحوه تفکر این گروه بسیار مدرن‌تر و دارای سنتی غربی‌تر است.
سری دوم «انقلاب زیبا» ساخته می شود - رامین عباسی زاده تهیه کننده سریال تلویزیونی «انقلاب زیبا» با اشاره به تولید سری دوم این مجموعه در صورت مهیا شدن شرایط ، عنوان کرد در این سریال تلاش شده پیرامون زوایای ...
آثار راه‌یافته به بخش خردسال و مسابقه خیابانی جشنواره تئاتر کودک - آثار راه یافته به بخش نمایش خردسال و مسابقه‌ نمایش خیابانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شد.
هرآنچه می‌خواهید از زمین‌لرزه پایتخت بدانید/ رئیس شبکه شتابنگاری: هیچ کجای تهران در زلزله امن نیست - شهری - عوامل موثر در میزان خرابی‌های پس از زلزله تهران به روایت رئیس شبکه شتابنگاری زلزله ایران
امیر غفور:اعتماد به نفس‌مان را مدیون ولاسکو هستیم/پیش‌بینی نمی‌کنم اما شانس زیادی برای صعود داریم - امیر غفور:اعتماد به نفس‌مان را مدیون ولاسکو هستیم/پیش‌بینی نمی‌کنم اما شانس زیادی برای صعود داریم غفور می گوید تمام تلاششان را می کنند تا امشب لهستان را شکست بدهند. فرهاد قائمی:همان شد که می خواستیم/لهستان میزبان است،اما با تمام وجود مان مقابل آنها بازی می کنیم کواچ: اول باید تماشاگران لهستان را ببریم!/احساس قدرت بازیکنان بی نظیر بود ولاسکو:از ایران درس گرفتیم/اگر آرژانتین نباشد طرفدار ایرانم!
آیا مسکو همه را غافلگیر خواهد کرد؟ - دوئل ناتو و روسیه در پرتو ناآرامی ها در شرق اکراینآیا مسکو همه را غافلگیر خواهد کرد؟علی بمان اقبالی زارچ کارشناس ارشد اروپا و امریکا در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی به بررسی رفتار متقابل ناتو و روسیه در قبال اوکراین پرداخته و این سوال را مطرح می کند که آیا روسیه از همه ابزارها و برگ های برنده خود برای ایجاد...
بلیت 13 هزار تومانی برای گران‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران - تماشاچی حرفه‌ای در پایتخت نیز حداکثر شش هزار و پانصد تومان بابت بلیت سینما در بهترین سالن‌ها هزینه می‌کند و نه بیشتر و همین قیمت بلیت نیز باعث می‌شود در روزهای سه شنبه که بلیت سینما نیم بها است یا روز گذشته -21 شهریورماه- به عنوان روز ملی سینما که باز هم بلیت سینما نیم بها بود، جا برای سوزن انداختن در سالن‌های سینما نباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد