مرتفع ترین هتل های جهان با چشم انداز رویایی

برای افرادی که به دنبال ماجراجویی و در عین حال پزدادن به این و آن هستند، هیچ چیز بهتر از اقامت در هتل های گران قیمت و مجلل نیست! اسکان در بالاترین اتاقِ بلندترین ساختمان جهان، اقامت در هتل هایی که فراتر از استانداردهای تشریفات و خدمات هستند و احاطه بر دورنمایی عالی از چشم اندازهای اطراف, فرصتی است که در اختیار کمتر کسی قرار می گیرد. افرادی که قبلا تجربه اقامت در چنین هتل هایی را داشته اند، می گویند هزینه های سرسام آور صرف شده ارزش آن را داشته است!. بنابراین، شما هم می توانید با دست به جیب شدن و اقامت در چنین هتل های رویایی، تجربه آن را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. مرتفع ترین هتل های جهان با چشم انداز رویایی + تصاویر 

vspace=5px

ریتز کارلتون- هنگ کنگ

مکان های اندکی از نظر انرژی و سرزندگی به گرد پای هنگ کنگ می رسند. هنگ کنگ شهر زندگی! از گوشه و کنار شهر حس سرزندگی به افراد القا می شود که البته هتل ریتز کارلتون نیز از این قاعده استثنا نیست. این هتل واقع در بلندترین ساختمان هنگ کنگ، با ارتفاع بیش از ۴۸۸ متر، به عنوان مرکز تجارت بین المللی، پذیرای مسافرانی از گوشه و کنار جهان است.

به گزارش شبکه خبری پچ پچ، این هتل دارای ۳۱۲ اتاق پذیرایی شیک است که به شیوه ای اغوا کننده و مجلل, برند هتل را در معرض همگان قرار داده است و از نظر امکانات و تجهیزات در نوع خود بی نظیر است. در این هتل دو رستوران با غذاهای لذیذ، استخر تماما شیشه ای که سقف آن مجهز به صفحه نمایش LED است و همچنین در طبقه ۱۱۸ آن کافه تریای بی نظیری که در نوع خود بلندترین آنهاست، قرار دارد.

 vspace=5px

هتل پارک هیات شانگهای، چین

بر فراز ازدحام، شلوغی و ترافیک دیوانه کننده شانگهای، در بطن منطقه تجاری لوجیازوی در پودونگ، هتل لوکس و مجلل هیات شانگهای، صفا و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. از طبقات ۷۹ تا ۸۳ ساختمان مرکز تجارت جهانی که نام دیگر آن مجتمع شهر عمودی است، به عنوان هتل استفاده می شود. این هتل دارای ۱۷۴ اتاق و سوئیت مبله شده با لوکس ترین اسباب و لوازم است، همچنین ۱۰۰ نوع از بهترین و معروف ترین رستوران های شانگهای در این هتل خدمات بی نظیری ارائه می کنند . این هتل به استخر ۲۰ متری نیز مجهز است.

معماری بی نظیر و مبهوت کننده، پذیرایی رویایی و چشم اندازی عالی از نمای شهر، همگی در جذابیت این هتل بی نظیر دخیل هستند.

 vspace=5px

هتل سنت رجیس شنزهام، چین

هتل پنج ستاره رجیس شنزهام، واقع در یکی از خیابان های تجارتی پیشرفته ترین شهر چین، علاقمندان را از سرتاسر جهان به سمت خود فرا می خواند. این هتل که توسط طراح مطرح، آقای تری فارل طراحی شده است، ۲۸ طبقه فوقانی ساختمان ۱۰۰ طبقه کینگ کی را به خود اختصاص داده و نمایی بی نظیر از شهر، فضایی مطبوع و دلنشین و خدماتی ارزنده در اختیار میهمانان قرار داده است. ۲۹۰ مهمانخانه این هتل محیطی دلنشین و به سبک امروزی هستند که از نظر خدمات مهمان نوازی در نوع خود بی نظیر هستند. خدمات این هتل به صورت شبانه روزی ارائه می شوند.

 vspace=5px

هتل چهار فصل گانگژو، چین

هتل چهار فصل گانگژو که رتبه ۸۸ هتل ها و استراحتگاه های چهار فصله جهان را به خود اختصاص داده است، در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده و نقطه عطف جدیدی در عصر مهمان نوازی نوین در سومین کلانشهر چین ایجاد کرده است. این هتل دارای ۳۴۴ مهمانخانه و سوئیت ( به رنگ های کاراملی، یشمی، زغال اخته ای) است که در زمره شیک ترین و مجلل ترین مهمانخانه های شهر قرار می گیرند که نمایی بی نظیر از رودخانه پیرل ریور و برج کانتون در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

راهروی طبقه ۳۴ از سمت لابی دارای بهترین منظره و چشم انداز است، همچنین این هتل دارای بالکن های جادویی و تندیس های بی نظیری هستند تا نمای هندسی عجیب این ساختمان تا ابد بر اذهان بینندگان نقش ببندد. از دیگر نکات ممتاز این رستوران می توان به غذاهایی محلی و رستوران پر رونق یویویی اشاره کرد که غذای اصلی آن غاز کباب شده با سس آلو و سوپ جوجه دوبار جوشیده می باشد.

 vspace=5px

گراند هیات، شانگهای چین

هتل گراند هیات، واقع در برج ۸۸ طبقه ای جین مائو، طبقه ۵۳ تا ۸۷ این ساختمان را به خود اختصاص داده است. این هتل ۵۴۸ اتاقی، پنجمین هتل بزرگ جهان است که با ارائه خدمات بی نظیر از قبیل منوی شام متنوع، استخر های سرپوشیده، کافه تریا و چشمه های آب گرم مجهز, بازدیدکنندگان را عمیقا تحت تاثیر قرار می دهد. این هتل که در خیابان تجاری لویجیازوی شهر پودونگ قرار گرفته است، دارای دو مایل فاصله با رودخانه هوانگ پو و گردشگاه سوپر برند بوده و در مجاورت سایر نقاط دیدنی از قبیل معبد بودا، فلکه مردم و باغ یویوان قرار دارد. هتل شانگهای برای مسافران و توریست هایی از سرتاسر جهان خدماتی ارائه می دهد که در نوع خود بی نظیر بوده و نوع دومی برای آن نمی توان متصور شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد