گزارش کامل قرعه کشی یورو 2016

قرعه کشی رقابت های یورو 2016 که قرار است تابستان آینده در فرانسه برگزار شود، امشب در پاریس انجام شد.

  ادامه مطلب ...

تصاویر کمیاب از زندگی در کره شمالی


کره شمالی کشوری اسرار آمیز است که سالهاست مرزهایش را به روی خبرنگارهای کنجکاو بسته است. افسانه و شایعه درباره این کشور زیاد است و دولت این کشور هم با کنترل وسواس گونه خارجی هایی که به این کشور سفر می کنند و اعدام های عجیب و غریب سرانش به آنها دامن می زند.
به گزارش جام جم آنلاین ، بازدیدهای رسانه ای از کره شمالی هم صرفا با نظارت دولت این کشور است و خبرنگاران و عکاسان فقط حق دارند به محل هایی بروند که دولت به آنها اجازه می دهد.
عکس هایی که در این مجموعه می بینید نمونه ای از عکس های یکی از این تورهاست در شهر پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی که خبرنگار رویترز آن ها را گرفته است. موضوع عکس ها زندگی در کره شمالی است.

/  ادامه مطلب ...

16نکته بسیار جالب درباره کره شمالی

هر فردی حتما یک یا دو جمله درباره کره شمالی شنیده است٬ «پادشاهی منزوی» که بر ساحل شرقی چین سکنی گزیده است.

کره شمالی اغلب کشوری خبرساز بوده چنانکه حکومتش مدام در تلاش است تا از تجهیزات نظامی و البته به شکل مساعدی از تسلیحات هسته ای خود پرده برداری کرده و سر و صدا راه بیاندازد.

همچنین این کشور اخیرا با بسیاری از قلمروهای سایبری مرتبط بوده اما همواره دخالت آنها را رد می کند. تنها چیزی که هنوز کمی مرموز است این مسئله است که در درون این سیستم پادشاهی منزوی چه می گذرد٬ چرا که اطلاعات قابل دسترس و قابل اعتمادی درباره آن موجود نیست. در این مقاله از شبکه خبری پچ پچ  می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که می تواند برخی مسائل را روشن کند.

 vspace=5px  ادامه مطلب ...

فهرست کامل بهترین های سال 2015 آسیا

امروز و در دهلی نو، مراسم انتخاب بهترین های آسیا در حالی برگزار شد که سهم ایران از رویداد تنها دو جایزه بود.

  ادامه مطلب ...

احمد خلیل: آرزو داشتم با علی کریمی همبازی باشم

احمد خلیل می گوید علی کریمی استحقاق این را داشت که به عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال 2004 انتخاب شود.

  ادامه مطلب ...

کریم باقری؛ آچار فرانسه ای از تبریز

هافبک همه کاری فوتبال ایران که تقریبا بازی در تمام پست ها را تجربه کرده است و به انتخاب برنامه نود به عنوان بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب انتخاب شد.

 
ادامه مطلب ...

تشییع جنازه باشکوه تنها قربانی ایتالیایی حوادث پاریس در ونیز

هزاران نفر از مردم ایتالیا روز گذشته برای تشییع جنازه "والریا سولسین" دانشجوی دکتری رشته مطالعات جمعیت دانشگاه سوربن که در میان 130 قربانی حملات تروریستی 13 نوامبر در پاریس بودند در ونیز جمع شدند.مراسم به آرامی اما به زیبایی و با نثار گل بر روی تابوت این دختر جوان کشته شده انجام شد. هم چین قایق ها به آرامی از کانال ونیز و به طور منظم عبور می کردند.

 

  

ادامه مطلب ...