سرخط خبرها

عکس‌های اکران خصوصی «چند متر مکعب عشق» - نمایش ویژه هنرمندان و اهالی رسانه فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» شامگاه جمعه 5 دی‌ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد.
رضا حقیقی به طور رسمی وتوافقی از پرسپولیس جدا شد - بازیکن سرخپوش امروز به طور رسمی با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد کرد.
قرارداد حقیقی با پرسپولیس فسخ شد - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه به صورت توافقی فسخ کرد.
اعلام آمادگی رسمی سوریه برای مذاکره با مخالفان در «مسکو» - دولت سوریه امروز رسما آمادگی خود برای حضور در مذاکره با مخالفان در خاک روسیه را اعلام کرد و گفت که آماده است با معارضانی که به حاکمیت و استقلال این کشور معتقدند، مذاکره کند.
وقتی مردم را "ماهی" فرض می‌کنند! - ...کاش زمانی که کامران نجف‌زاده در میان تسخیرکنندگان سفارت انگلستان، خودش را به زور جا می‌کرد تا گزارشی مهیج از یک واقعه تاریخی را ...
فصلی نوین در روابط ایران و اقلیم کردستان عراق - سفر لاریجانی به سلیمانیه و اربیل چه دستاوردی داشت؟فصلی نوین در روابط ایران و اقلیم کردستان عراقمحمدعلی دستمالی، کارشناس مسایل منطقه در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی به بررسی سفر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای…  

نبی: شایعات مربوط به لغو دیدار با عراق سندیت ندارد/ برای دو ملی‌پوش‌مان هیچگاه جلوتر از قانون حرکت نمی‌کنیم - دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: شایعات مربوط به لغو دیدار با تیم ملی عراق قبل از جام ملت‌های آسیا سندیت ندارد.
حافظه تاریخی ایرانیان مملو از بی‌اعتمادی به انگلیس و آمریکا است - یک اندیشکده انگلیسی طی گزارشی نوشت: به سران غرب توصیه می‌شود تا جهت حصول توافق با ایران به نگرانی ایرانیان از غرب و حافظه تاریخی‌شان نظر افکنند.
پیام سفر لاریجانی به عراق/جزئیات توافق بغداد - اربیل و وضعیت کوبانی - نماینده اقلیم کردستان عراق در گفتگو با خبرگزاری مهر به تشریح پیام سفر رئیس مجلس ایران به عراق پرداخت و جزئیات توافق بغداد - اربیل و آخرین وضعیت کوبانی را بررسی کرد.
ماجرای اوکراین برای غرب گران تمام شد/ افزایش بهای نفت انتقام امریکا از روسیه است - برژنسکی یادآورشد که معتقدم اگر طرفین درخصوص موضوع اوکراین هر چه زودتر به توافق برسند، خیلی بهتر است و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد اما متاسفانه پوتین این راه را نپذیرفت و…
پنج راهکار برای خروج از چالش نفت - ایران می تواند بحث خروج از اوپک را بررسی کند، با توجه به اینکه ما هیچ نقش موثری در اوپک نداریم، بنابراین چرا در سازمانی باشیم که دشمن سنتی ما آن را مدیریت می کند و ما هم توان بازی موثر در آن را نداریم....
دخالت مستشاران آمریکا در تدوین قانون تشکیل «گارد ملی» عراق- مشاور رئیس پارلمان عراق از حضور مستشاران نظامی آمریکایی در مراحل تدوین پیش‌نویس قانون مربوط به تشکیل «گارد ملی» این کشور خبر داد.
صدها آمریکایی در «فیلادلفیا» تظاهرات ضد نژادپرستی برپا می‌کنند- صدها نفر از مردم سراسر آمریکا در صدد هستند تا در «فیلادلفیا» در ایالت «پنسیلوانیا» آمریکا تظاهرات ضدنژادپرستی برپا کنند و اعتراض خود را به خشونت پلیس با سیاهپوستان ابراز کنند.
خالد مشعل بزودی با وساطت «نصرالله» به ایران می‌آید - یک منبع مطلع اعلام کرد که رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بزودی به ایران سفر خواهد کرد.
افزایش صدور پروانه ساختمانی در شش ماهه اول امسال/ برنامه‌ای برای تغییر قانون نظام مهندسی ندارم - رییس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: برنامه‌ای برای تغییر قانون نظام مهندسی ندارم و تا چند سال آینده آیین‌نامه‌های...
طرح‌‌ تحریم جدید ایران را پیگیری خواهم کرد - رهبر آتی اکثریت سنا در گفتگو با اسرائیل هیوم گفت پس از آغاز به کار به عنوان رهبر اکثریت سنا دو طرحی که درباره مسئله هسته ای ایران در سنا وجود دارد پیگیری خواهد کرد.
10 تهدید در سال 2015 برای رژیم صهیونیستی - یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی بر اساس پیش‌بینی‌های راهبردی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم، 10 چالش آن در سال 2015 از جمله جنگ احتمالی با حزب‌الله و موضوع هسته‌ای ایران را تشریح کرد.
پاکسازی فرودگاه الضلوعیه/آزادی دو روستا در جنوب تکریت - پاکسازی فرودگاه الضلوعیه، آزادی دو روستای دیگر در جنوب تکریت و درگیری شدید در منطقه القادسیه در ناحیه یثرب در استان صلاح الدین از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.
خلبان نگون‌بخت اردنی در آستانه ذبح شدن! - گروه بین الملل: اسارت خلبان اردنی در دست داعش همچنان مهمترین خبر در کشور اردن است.
کفاشیان: چه کسی جرات برکناری من را دارد؟/ بازگشت پولادی و رفیعی خبر خوبی است - رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر در جام ملت‌های آسیا موفق نشویم، به برنامه های آتی خود برای تیم‌های ملی رسیدگی می‌کنیم.
انتظار ما اصلاح طلبان از دولت روحانی غیر از این عملکرد بود - موضوع تایید صلاحیت نیز به عنوان یک دغدغه اصلاح طلبان وجود دارد. برخورد شورای نگهبان با اصلاح طلبان در انتخابات های گذشته چه ریاست جمهوری و ... مورد قبول نیست. این اعتقاد را به شورای نگهبان داریم…
آذری: صلاح ندانیم مسلمان جدا نمی‌شود/ گزارش مالی مشکوک بود - مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید: مسلمان هنوز جایی نرفته و اگر مسئولان این باشگاه صلاح ندانند این بازیکن جدا نخواهد شد.
اتمام مهلت قانونی پاکستان در پروژه خط انتقال گاز ۵ روز دیگر/ جریمه ماهانه ۲۰۰میلیون دلاری چگونه لغو شد؟ - 5 روز دیگر مهلت قانونی قرارداد صادرات گاز ایران به پاکستان به اتمام می‌رسد اما به نظر می رسد در توافقات پنهانی دریافت ماهانه 200 میلیون دلار جریمه از…
تغییر نام طرح پزشک خانواده /اجرای شبکه جامع همگانی سلامت در مشهد و تبریز - سیاری با بیان اینکه تغییراتی در طرح پزشک خانواده به علت نواقص موجود در آن ایجاد شده است؛ گفت: شبکه جامع همگانی سلامت خدمات اولیه؛ تخصصی و بیمارستانی را در قالب پزشک خانواده به ۱۰…
فرهادی‌زاد:از انتخابم به عنوان جایگزین شجاعی تعجب میکنم/کفاشیان با من صحبتی نکرده - باتوجه به اینکه امروز در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مقرر شد تا فرهادی‌زاد جایگزین شجاعی شود اما مهین فرهادی‌زاد این خبر را تکذیب کرده است.
ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ Galaxy Note 4 - از سامسونگ Galaxy Note 4 به عنوان برترین و بهترین فبلت موجود در بازار یاد میکنند و در حالی که بسیاری از رقبای سامسونگ همچون اپل قصد داشته و دارند که این عنوان را از فبلت سامسونگ باز پس بگیرند، اما…
نبی‌: چنین جلساتی باید حداقل دو نوبت در سال برگزار شود/ مشکل سربازها را کفاشیان پیگیری می‌کند - دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: جلسات عمومی فدراسیون فوتبال باید حداقل دو بار در سال برگزار شود تا از نظرات کارشناسی اعضا استفاده شود.
درودگر: همه باید به رای مجمع احترام بگذارند، حتی رئیس فدراسیون/ ناراحت نیستم! - عضو کمیته بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال گفت: همه افراد باید به رای مجمع احترام بگذارند حتی رئیس فدراسیون فوتبال.
دبیری: دوستان مشترک‌ خواستند به نفع قنبرزاده کنار بکشم/ رای داشتم و در انتخابات ماندم - عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: دوستان مشترک من و قنبرزاده از بنده خواستند به نفع قنبرزاده کنار بکشم.
دو شرط برای استفاده از بازیکنان سرباز در تیم‌ ملی/ سعیدی ۲ تخلف کرده است - جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دو شرط را برای استفاده از بازیکنان سرباز در تیم ملی به فدراسیون اعلام کردیم.
چه شخصی جرات برکناری من را دارد؟/ کنار گذاشتن شجاعی تصمیم خودم بود - رئیس فدراسیون فوتبال در پایان مجمع امروز این فدراسیون در خصوص احتمال برکناری خود، گفت: چه کسی در مجمع جرات این کار را دارد و این کار فرسایشی است.
مظلوم اجازه فریاد کشیدن دارد - گروه سیاسی: حجت‌الاسلام غرویان با تأکید بر اینکه "قرآن کریم می‌فرماید که خداوند دوست ندارد کسی فریاد بزند مگر ...
تخلف‌سازی علیه دولت کلید خورده است - گروه سیاسی: امروز تیتر یک صفحه نخست یکی از روزنامه‌های جریان اصولگرایی، حمله به دولت از زبان احمد توکلی نماینده مجلس است. باز هم این ...
وقتی رمضان‌زاده از اختلافات لیبرال‌ها پرده‌برداری می‌کند/ "ائتلاف شکننده" ؛تنها راه برای یک جریان متشتت - گرچه در وضعیت فعلی همه احزاب اصلاح طلب زیر پرچم تشکلی به نام شورای هماهنگی جمع شده اند اما شواهد گویای آن است که بر خلاف آنچه که به نظر می رسد ، اصلاح…
کفاشیان: در جلسه فوق‌العاده اسفند صورت‌های مالی به دقت بررسی می‌شود - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده اسفند ماه صورت‌های مالی بررسی خواهد شد.
مکالمه تلفن ثابت گران می‌شود/در افزایش درآمد برای توسعه با مدیران مخابرات موافقم - وزیر ارتباطات در پایان هم‌کدسازی تلفن ثابت در کشور گفت: با توجه به هزینه‌کرد و سرمایه‌گذاری مخابرات در این طرح قرار است شش ماه پس از اجرا تعرفه‌‌های تلفن ثابت بازنگری شود…
نیویورک‌تایمز: بعید است گزارش شکنجه‌های «سنا» تغییری در رفتار «سیا» ایجاد کند - یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت با توجه به حمایت‌های کنگره و کاخ سفید، بعید است که انتشار گزارش کمیته اطلاعات سنا از شکنجه «سیا» تغییری در رویه بازجویی‌های این سازمان جاسوسی…
راهبردهای نوین سایبری ایران/ توانایی پدافند سایبری ایران در مقابل حملات خارجی - یک وبگاه خبری ،تحلیلی روسی در گزارشی نوشت: ایران با مدد کارشناسان خبره سایبری خود قادر است ضمن دفاع از زیر ساخت‌‌ها و اطلاعات محرمانه‌اش، حملات شدیدی را علیه اهداف برون‌مرزی…
برداشت ۴.۱ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی غیرواقعی است - برداشت ۴.۱ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را غیرواقعی و نادرست دانست و گفت: اطلاعات دوستانی که این موضوع را مطرح کرده اند، ضعیف است و باید از مردم عذرخواهی کنند.
گزارش تصویری «میکائیل» / سریال تازه کامبیز دیرباز - سریال «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با پایان کار در لوکیشن های تهران به جزیره قشم رسید.
عکس/ هدیه لاریجانی به همسر طالبانی - ریاست محترم مجلس در سفر دوره ای خود به کشورهای لبنان و سوریه و عراق در برخی دیدارها سنگ تمام گذاشت و به رسم جهانی هدیه دادن به اقربای مسئولان و سیاستمداران کشورهای میزبان هدایایی را به رسم یاد بود داد که همسر جلال طالبانی…
افجه‌ای: برای تکمیل لیست آبی پوشان دو روز دیگر فرصت داریم - سخنگوی باشگاه استقلال گفت: با توجه به تمدید فصل نقل و انتقالات، باشگاه فرصت بیشتری برای جذب بازیکنان مورد نظر خواهد...
باران‌چشمه: خواسته کی‌روش غیرمنطقی نیست اما بر اساس قوانین اقدام می‌کنیم - رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: خواسته سرمربی تیم ملی هم نمی‌تواند غیرمنطقی باشد اما ما بر اساس قوانین نیروهای مسلح اقدام می‌کنیم و بر همین اساس هم جواب می‌دهیم.
الماسخاله: زدن فوتبال مُد شده است/ غیرفوتبالی‌ها مسئول شده‌اند و فوتبال را می‌زنند - رئیس هیأت فوتبال استان گیلان گفت: متاسفانه این روزها زدن فوتبال مُد شده است.
هندریک هلمکه به استقلال پیوست - هافبک آلمانی ـ برزیلی با استقلال قرارداد امضا کرد.
دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شد - شهرام دبیری به عنوان عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
ظریف به کجا نگاه می‌کند؟/ عکس - در حاشیه دیدار با وزیر خارجه بلاروس با ظریف، مسئله در سقف ساختمان وزارت خارجه، ذهن وزیرخارجه ایران را به خود مشغول کرده بود.
فیلم عاشقانه را باید دسته‌ جمعی روی پرده دید/ فروش ۵۱ میلیون تومانی در هفته اول - فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی در یک هفته 51 میلیون تومان فروش کرد.
علیرضا قربانی برای «سال‌های ابری» می‌خواند - علیرضا قربانی ترانه تیتراژ مجموعه تلویزیونی «سال‌های ابری» به تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی ‌و کارگردانی مهدی کرم‌پور را می‌خواند.
بازیگر «ستایش» به «من مادرم» پیوست - همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی تصویربرداری فیلم تلویزیونی «من مادرم» به نویسندگی و کارگردانی پژمان چشمی و تهیه کنندگی عباس رافعی، نرگس محمدی به گروه بازیگران این پروژه ...
نوسازی فنی رادیو و تلویزیون با ۱۱ حکم جدید - قائم مقام رسانه ملی در امور فناوری و رسانه‌های نوین امروز در مراسم معرفی مدیران جدید فنی سازمان، خواستار تحول رادیو و تلویزیون سنتی به سوی رادیو تلویزیون نوین شد.
از فعالیت فتنه‌گران در دستگاه‌های دولتی جلوگیری می‌شود - "جنتی" پس از نشست اختصاصی با اعضای کمیسیون فرهنگی و نماینده وزارت اطلاعات، به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
انتخاب عضو هیأت رئیسه به دور دوم کشیده شد/ قنبرزاده و دبیری به دور دوم رفتند - در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال منصور قنبرزاده و شهرام دبیری به دور دوم رفتند.
از تنگه هرمز تا باب‌المندب؛ پیام رزمایش ایران برای اسرائیل و اعراب؛ واکنش‌ها چیست؟ - یک روزنامه عربی با بیان اینکه در سایه رزمایش بزرگ ارتش ایران که فراتر از مساحت منطقه دریایی خلیج فارس است، اعراب کجا هستند؟ و معنای وسعت جغرافیایی این رزمایش چیست؟
در جلسه گودرزی با ملی‌پوش فوتبال چه گذشت؟/ ابراز امیدواری برای حل مشکل پولادی و رفیعی - مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید امیدوار است مشکل سربازی پولادی و رفیعی حل شود.
پاییز با تورم 17.2 درصدی به پایان رسید - بانک مرکزی از ریزش تورم تا 17.2 درصد در آذر ماه خبر داد.
مقابله ایران با جنگ‌های جدید سایبری - آمریکا درگیری را به فضای مجازی کشانده استمقابله ایران با جنگ‌های جدید سایبریطراحی برنامه‌های جاسوسی همچون «فلیم» (شعله) و ویروس‌هایی همچون «استاکس‌نت» بخشی از این عملیات بودند. آمریکا پیش‌تر از ویروس‌های اینترنتی همچون…
حیات دوباره - مثلث آنلاین: اصغر آب‌خضر در این یادداشت به تبیین حماسه 9 دی پرداخته است
روایت متفاوت حداد عادل از شیار ۱۴۳ - دکتر غلامعلی حداد عادل پس از تماشای فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار، در یادداشتی نوشت: حقیقتی که به فیلم اعتبار بخشیده، ایمان است و میوه‌های آن که صبر ...
برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسر نماز با حضور معاون اول رئیس جمهور/ هزار و 800 مقاله داوری شده در اجلاس - قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در استان خوزستان خبر داد.
سهم ناچیز ایران از تجارت در حوزه صنعت چاپ و بسته‌بندی/ توسعه و تحقیقات در این صنعت جایگاهی ندارد - رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به سهم ناچیز ایران در حوزه صنعت چاپ و بسته‌بندی گفت: ما از سهم هزار میلیاردی بخش تجارت حوزه صنعت چاپ و بسته‌بندی در جهان هیچ…
نیروهای ایرانی در مرزهای اسرائیل مستقر شدند - روزنامه صهیونیستی در خبری مدعی شد نیروهای سپاه پاسداران ایران در مرزهای اسرائیل مستقر شدند.
دیوار جامعه پزشکی کوتاهتر از همه است/ ظرفیت شوخی با جامعه پزشکی بالاست - دکتر هاشمی، گفت: مهران مدیری از هنرمندان کشور هست و خوشحال می شویم لبخند بر لبان مردم بنشیند و نیاز امروز هم شادمانی مردم است، سریال اتاق عمل که به مقوله شوخی با همکاران ما در حوزه…
مجلس برای تایید سه وزیر،سه میلیارد تومان بودجه می خواهد!+سند - من این را ‌که در بودجه کشور و مجلس برای هر جلسه استیضاح یک میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده، تکذیب می‌کنم. شاید کسی با چنین ‌تحلیلی، ‌بودجه قانون‌گذاری را به بخش‌های مختلف تقسیم کند و بر…
درخواست تاج در مورد تعیین تکلیف ساختمان استقلال و پرسپولیس - رئیس سازمان لیگ برای مشخص شدن وضعیت ساختمان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس درخواست رسیدگی کرد.
گذشت ۶ سال از جنگ ۲۰۰۸ علیه غزه؛ زخم‌های التیام‌نیافته افزوده شده و مجرم آزاد است - جنگ ۲۰۰۸ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه یکی از وحشیانه‌ترین حملات این رژیم بود که در آن، ۸۳ درصد کشته‌شدگان از شهروندان عادی و زنان و کودکان فلسطینی بودند.
ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس در مورد حضور نظامی ایران در عراق - رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس طی سخنرانی‌ای به میزبانی «اندیشکده سلطنتی بریتانیا»، مدعی شد جنگنده‌های ایرانی در آسمان عراق مشغول عملیات علیه گروه تروریستی «داعش» هستند.
سهم 20 درصدی کتاب و نشریات از صنعت چاپ / شورایعالی صنعت چاپ تشکیل شود - معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سهم اندک و 20 درصدی کتاب و نشریات از صنعت چاپ، پیشنهاد تشکیل شورایعالی صنعت چاپ را برای حل معضلات اساسی این حوزه ارائه کرد.
تغییرا ت در بنیاد سینمایی فارابی / ساداتیان: ساختار قدیمی این بنیاد با شرایط امروز سازگار نیست - تغییرا ت در بنیاد سینمایی فارابی / ساداتیان: ساختار قدیمی این بنیاد با شرایط امروز سازگار نیست سید جمال…
درودگر: بودجه امسال منطقی‌تر از پارسال است/ استقلال و پرسپولیس فوتبال پایه ندارند - مدیرعامل سابق باشگاه ملوان گفت: بودجه امسال فدراسیون منطقی‌تر از سال قبل است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد