آخرین اخبار


قسمت‌های مشترک آپارتمان که عمومی باشد، کجاها خصوصی ‌است؟! - همان گونه که از نام طرح بر می‌آید، این مصوبه برای مقدور کردن انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این اماکن و در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر صورت گرفته است اما عجیب اینجاست…
تشریح نشست کارشناسی ایران و کشورهای ۱+۵ - مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت امورخارجه ایران پس از پایان نشست کارشناسی با کشورهای گروه ۱+۵ گفت: قرار شد یک جلسه کارشناسی داشته باشیم که بتوانیم برخی از موضوعات مورد اختلاف را با مشارکت همه اعضای ۱+۵ مورد بحث قرار…
رمز گشایی از سخنان سربسته روحانی/ در اتاق VIP«پله کوبورگ»میان کری و ظریف چه گذشته است؟ - مثلث آنلاین: روحانی روز گذشته اظهارات مهمی بیان کرده است.
تخریب‌های زنجیره‌یی شیراز به «حلی‌ساز» رسید - به دنبال تخریب‌های گسترده یک ماه گذشته در شیراز، خانه قاجاری «حسن حلی‌ساز» نیز شب گذشته به طور کامل تخریب شد. 
روز درخشان کاروان ایران در اینچئون با 17 طلا- پرونده ایران در پنجمین روز بازی‌های پاراآسیایی با درخشش ملی‌پوشان بسته شد.
وداع تاریخی با مجاهدی که در دفاع از انقلاب و نظام، کوتاهی نورزید/ حلقه ماتم مردم و شاگردان استاد - مراسم وداع با پیکر عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی صبح امروز در میان خیل عظیم ملت همیشه در صحنه ایران برگزار شد.
اسامی برگزیده 6 ماه نخست امسال - مدیرکل اسناد هویتی گفت: طی 6 ماه نخست امسال نام فاطمه در دختران و امیرعلی در پسران در صدر اسامی برگزیده توسط خانواده‌های...
به دلیل سقوط در رنکینگ جهانی، برای فوتبال کشورمان متاسفم - در جدیدترین رنکینگ فیفا برای معرفی برترین تیم‌های فوتبال جهان، تیم ملی فوتبال کشورمان با هفت پله سقوط در رتبه...
عبدالباری عطوان: ایران تنها قدرت منطقه‌ای در خاورمیانه است/ایران بیش از 30 سال است در مقابل آمریکا ایستاده - رئیس تحریریه روزنامه رای الیوم در مصاحبه‌ با شبکه فرانس‌ پرس، ایران را قدرتی منطقه‌ای توصیف کرد.
جهانگیری: بانک‌های خصوصی تحریم نیستند/ آمادگی برای کمک به قطر در زمینه برگزاری بازی‌های جام‌جهانی - جهانگیری: بانک‌های خصوصی تحریم نیستند/ آمادگی برای کمک به قطر در زمینه برگزاری بازی‌های جام‌جهانی …
۵ ماده غذایی که جوان‌تر نشان‌تان می‌دهد - اگر می‌خواهید جوان‌تر از سن‌تان نشان داده شوید، حتماً این ۵ ماده غذایی را مصرف کنید: سیب زمینی، ماهی سالمون، گوجه فرنگی، مرکبات و سبزیجات.
چالش های دیپلماسی اجبار - بله با ایران استچالش های دیپلماسی اجبار موانع بر سر راه مذاکرات موفقیت آمیز ممکن است آنقدر بزرگ باشد که ایالات متحده به بهترین نحو می تواند به یک شکل از مهاروضع موجود دست یابد، که ایران در مسیر دستیابی به یک سلاح باقی بماند.
هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد - معاون پایش و کنترل اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: به دلیل بالا بودن غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون از حد مجاز، هوای تهران در روز جاری برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.
به هر قدرتی که سرش به تنش می‌ارزید، مرگ گفتید! - گروه سیاسی: صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی و محسن کوهکن نماینده پیشین مجلس و نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری ...
دو وزیر صهیونیست به نتانیاهو درباره فروپاشی کابینه هشدار دادند - براساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی وزرای اقتصاد و مسکن رژیم صهیونیستی در دیدار اخیر با نتانیاهو هشدار دادند در صورت عدم از سرگیری شهرک‌سازی، احتمال فروپاشی کابینه وجود دارد.
هشدار وزیر جنگ اسبق اسرائیل درباره وقوع انتفاضه سوم در قدس اشغالی - وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی به سران این رژم ادامه داد اگر مانع درگیری‌های قدس اشغالی نشوند باید منتظر انتفاضه سوم باشند.
آیین نامه‌های اخیر تامین اجتماعی بازی با حقوق مسلم کارگران است - «در آیین‌نامه‌ای که به تازگی در رابطه با این ماده قانونی تصویب شده است شرایطی وجود دارد که بر اساس آن امکان بازنشستگی کارگران به صورت غیرقانونی به اختیار کارفرما واگذار شده است.»
آخرین وضعیت درمان قربانیان اسیدپاشی - گروه جامعه: وزیر بهداشت با ارایه گزارشی از روند درمان قربانیان اسیدپاشی، گفت: آن طور که به من اطلاع داده‌اند از ابتدای سال 9 مورد ...
معلم: ارشاد باید پشت مجوزهایش بایستد - گروه فرهنگی: تهیه‌کننده و عضو شورای مشورتی جشنواره فیلم فجرمعتقد است که ریشه برخوردهای خارج از قاعده با مجوزهای وزارت ارشاد ازجمله ...
استاندارد اجباری عسل به تشویق تبدیل شد/ ثبت برند ملی عسل در دست مطالعه است - رئیسی گفت: متأسفانه با فشار شرکت‌هایی که عسل‌هایشان در بازار داخلی و خارجی خریداری ندارد سازمان استاندارد را مجبور به تشویقی کردن این محصول استاندارد و مهم به جای اجباری شدن آن…
جهاد اسلامی: رژیم اسرائیل در خطرناک‌ترین وضعیت خود قرار دارد - دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگویی اختصاصی تاکید کرد که جنگ 50 روزه اخیر غزه باید به عنوان الگوی مقاومت در طول تاریخ قرار گیرد.
ماموریت دیپلماتیک روحانی به زنگنه/ عربستان و کویت : تولید را کم نمی کنیم - مثلث آنلاین: روحانی به خاطر "واکنش منفعل" نسبت به کاهش قیمت نفت مورد انتقاد قرار گرفته است
پیام‌رسانان خاموش نمی‌شوند - حامیان‌ گروه‌های تروریستی تنها از یک چیز وحشت دارند و آن «گویندگان حقیقت» یعنی همان خبرنگاران مستقل هستند. در اینجا فرقی ‌ندارد که شما خبرنگار آمریکایی، اروپایی و یا ایرانی باشید چون شما در لیست موردنظر برای ضربه زدن قرار دارید.
ممکن است عده ای از طرح حریم خصوصی سو استفاده کنند - از نظر عملی امکان‌پذیر نیست ‌هر بار ‌پنج نفر بخواهند جایی تجمع کنند،‌ هفده تن از مقامات جمع شوند و تصمیم‌گیری کنند. این کار عملی نیست و در پایان ‌دو یا سه تن از آن خواهد افتاد، حال اگر در این اجتماعات کسی…
کارگران و بازنشستگان نساجی مازندارن بار دیگر مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند - «بیش از ۱۰۰ کارگر شاغل و بازنشسته نساجی مازندران صبح امروز (پنج شنبه ۱ آبان) برای سومین روز متوالی مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند. کارگران این واحد تولیدی حدود ۱۵ میلیارد…
متقاضیان مسکن مهر، مقابل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تجمع کردند - برای چندمین بار در طول ماه‌های اخیر، بسیاری از متقاضیان مسکن مهر در اعتراض به عملکرد ضعیف مسئولان مربوطه، مقابل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تجمع کردند.
موارد اسیدپاشی در اصفهان از اول سال ۹ مورد بود/ قصاص؛ عامل بازدارنده برای خشونت - وزیر بهداشت گفت: موارد اسیدپاشی در اصفهان از اول سال ۹ مورد بوده است که ۴ مورد آن اسیدپاشی به آقایان بوده است، اکثر آنها سرپایی درمان شدند اما یک خانم که وضعیت بدتری داشت،…
اشتاینمایر: به دنبال توافقی سیاسی هستیم که اجازه دستیابی به بمب اتم را به ایران ندهد - وزیر خارجه آلمان در نشست خبری‌ای که روز سه‌شنبه در برلین برگزار شد، گفته است که 1+5 به دنبال توافقی سیاسی است که اجازه دستیابی به بمب اتم را به ایران ندهد.
بعیدی نژاد : تصمیمات بعدی در سطح مسولان عالی گرفته می شود - مثلث آنلاین: نشست کارشناسی ایران و کشورهای 5+1 پایان یافت.
قانونی که پس از 9 سال امروز اجرا شد - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای قانونی خبر داد که بعد از 9 سال امروز اول آبان به مرحله اجرا درآمد.
فریادشیران: ورود افراد ناکارآمد و سیاسی، فوتبال ما را به قهقهرا خواهد برد/عدم پخش به ضرر فوتبال است - همزمان با باخت‌های زنجیره‌ای تیم های فوتبال نوجوانان، جوانان و امید و ناکامی‌های امروز فوتبال در فدراسیون کفاشیان...
اظهارات رئیس‌جمهور درباره اشتغال پایدار، سرمایه‌گذاری و ... - رئیس‌جمهور گفت: اقتصاد دولتی هیچگاه موفق نبوده و در کشورمان علاوه بر اینکه اقتصاد دولتی بوده، مشکلات بزرگ و متعدد دیگری نیز بر اقتصاد کشور عارض شده است.
سید‌حسن نصرالله: مقاومت آماده دفاع از کشور در کنار ارتش است - یک روزنامه لبنانی از نخستین دیدار دبیرکل حزب‌الله لبنان با فرمانده ارتش این کشور خبر داد و نوشت که مقاومت در این دیدار برای همکاری با ارتش و حمایت از مرزهای لبنان اعلام آمادگی کرده است.
اخراج حداقل ۲۰ کارگر کاشی گیلانا در سی و هفتمین روز اعتراض صنفی - «مدیر مالی کاشی گیلانا صبح امروز (پنج شنبه ۱ آبان) در سی و هفتمین روز از آغاز اعتراض صنفی کارگران حداقل ۲۰ کارگر قراردادی را به دستور سهامداران اصلی اخراج کرد.»
سیر کاهشی بر بازار طلا /کاهش نسبی سکه/ دلار 3225 تومان - بازار طلای تهران امروز در پی افت نسبی طلای جهانی ارزش هر گرم طلای 18 عیار را به 95 هزار و 757 تومان رساند.
الناز شاکردوست: شیطان هم دست به چنین جنایتی نمی‌زند - الناز شاکردوست دلنوشته زیر را بر روی صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت: نمی‌توان در برابر این حادثه دردناک أسید پاشی برصورت دخترکان ایران‌مان ساکت ماند.
آخرین وضعیت درمان قربانیان اسیدپاشی - وزیر بهداشت با ارایه گزارشی از روند درمان قربانیان اسیدپاشی، گفت: آن طور که به من اطلاع داده‌اند از ابتدای سال 9 مورد اسیدپاشی صورت گرفته که اغلب سرپایی درمان شده اند و البته چهار مورد از این موارد آقا بوده‌اند.
اولتیماتوم جدی وزیر بهداشت به مدیران ناتوان/ روند نظارت‌ها در حوزه سلامت باید تغییر کند - وزیر بهداشت ضمن اولتیماتوم به مدیران ناتوان در بخش‌های مختلف حوزه سلامت خواستار تغییر در مسیر نظارت‌ها در بخش بهداشت و درمان کشور شد.
سی‌وسوم طلای کاروان غدیر بر سینه صادق‌زاده درخشید - وزنه‌بردار دسته 107 کیلوگرم کشورمان به مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی دست یافت.
سوروس: پوتین تهدیدی برای حیات اروپا است - جورج سوروس که به پدر انقلاب‌های رنگی در جهان معروف است، در تازه‌ترین اظهار نظر خود در مورد تحولات اوکراین، گفت سیاست‌های رئیس‌جمهور روسیه تهدیدی برای ارزش‌ها و اصولی است که اروپا بر آن بنا شده است.
پیکر مطهر آیت الله مهدوی کنی در کنار حرم عبدالعظیم(ع) آرام گرفت - روز سه شنبه صبح حضرت آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام راحل و رهبر انقلاب وفات نمود. پیکر ایشان ظهر امروز در جوار مرقد آیت‌الله ملاعلی کنی در حرم حضرت عبدالعظیم…
افکار عمومی نهادهای صنفی را به دلیل مواضع منفعلانه ملامت می‌کنند - «باید از طریق توسعه سیاست‌های عضوگیری و آموزش‌های صنفی بتوانیم با بدنه جامعه کارگری ارتباط هر چه عمیق تری برقرار کنیم.»
کفاشیان تخریب فوتبال را تکمیل کرد/اولین اسپانسر داخلی به لیگ اروپا پیوست - از زمان ریاست علی کفاشیان اگر بخواهیم گاف‌های متعدد وی را در مورد فوتبال بشماریم قطعا به اندازه یکروزمان مطلب خواهیم داشت.
۴۰۰ هزار دلار در حساب فدراسیون فوتبال گم شد/ شایعات از گم شدن ۵۰۰ هزار تای دیگر خبر می دهند! - داستان‌های پر از ابهام در فدراسیون فوتبال ادامه دارد و اینبار تعدادی دلار در مثلث برمودای فوتبال گم شده است.
فرار اسپانسرها از پردرآمدترین ورزش کشور با اقدام نسنجیده کفاشیان+مصاحبه کارشناسان- همزمان با باخت‌های زنجیره‌ای تیم های فوتبال نوجوانان، جوانان و امید و ناکامی‌های امروز فوتبال در فدراسیون کفاشیان گویی ناکامی جدیدی در کارنامه رئیس فدراسیون ثبت شده است.
فیلم‌های آخر هفته تلویزیون / باز هم «آرواره‌های کوسه»، باز هم اسپیلبرگ - شبکه‌های مختلف تلویزیون در روزهای آخر هفته فیلم‌های زیادی را برای پخش آماده کرده‌اند.
غزل صارمی: چند سال در سوئد مشغول تحصیل بودم - بازیگر مجموعه «زیر آسمان شهر» از اینکه مدتی در ایران نبوده و همین باعث شده است از فضای بازیگری دور شود سخن گفت و اینکه در این سال ها در ...
ساخت نماهنگ برای ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی - مرکز موسیقی و سرود صداوسیما به مناسبت ارتحال آیت الله مهدوی کنی(ره) نماهنگی را تولید کرد.
کارشکنی مخفیانه در مذاکرات/ بهتر است ایران بمباران شود! + تصاویر - مثلث آنلاین: «نومحافظه کاران کنگره امریکا مصممند مذاکراتی که برنامه هسته ای ایران را خاتمه نمی دهد، با محدودیت و شکست مواجه سازند. به نظر آنان بهتر است ایران، بمباران شود و این موضوع در دستور…
ادامه ممانعت کارفرما از ورود صدها کارگر نورد و لوله صفا به کارخانه - اعتراض صنفی نزدیک به هزار و ۱۰۰ کارگر نورد و لوله صفا (واقع در شهرستان ساوه) در اعتراض به تعویق سه ماهه حقوق به پنجمین روز متوالی وارد شد.
فوتبال ایران تیم پنجاه و یکم جهان و اول آسیا/ آلمان بهترین تیم فوتبال جهان - تیم ملی فوتبال ایران با 572 امتیاز و چهار پله صعود، در رده 44 دنیا و اول آسیا قرار گرفته است. بعد از ایران، تیم‌های ژاپن و ازبکستان در آسیا دوم و سوم هستند.
پیکر آیت‌الله مهدوی کنی به خاک سپرده شد - پیکر مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان ظهر روز پنجشنبه در جوار مرقد آیت‌الله ملاعلی کنی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.
هشدار وزیر بهداشت به مدیران ناتوان/اعتبار سنجی بیمارستانهای کشور بیمار است - قاضی زاده هاشمی گفت: در بخش نظارتی باید تحول جدی صورت گیرد و شاخص‌های ارزشیابی مدیران باید به سرعت مشخص شود.
صعود تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ فیفا - تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رنکنیگ اعلام شده از سوی سایت فدراسیون جهانی فیفا چهار پله صعود کرد.
اهل سنت قربانی اصلی توحش سعودی- آمریکایی داعش/ آمار و جزئیات خساراتی که داعش به اهل سنت و جماعت تحمیل کرد؟ - همزمانی قدرت گرفتن گروه داعش با دوران بیداری اسلامی در کشورهای عربی عمدتا سنی مذهب مسئله ای قابل تامل است به ویژه که موفق شد کشورهای مستعد برای بروز…
حمید فرخ‌نژاد و نیکی کریمی فردا در تلویزیون «همبازی» می‌شوند - فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن یک نفر تا مرگ، جایزه، لباسی برای خدمت، سوار بر تورنادو، رادیو، آرواره‌های کوسه، شیفت شب، خاکستر، آمیلی، گروگان خانه درختی، تبهکاری به سبک ...
تمام جذابیت‌های سریال «سه برادر» - فیلم سینمایی «صخره سرخ» به کارگردانی جان وو سال 2008 توجه جهانیان را به یکی از بخش‌های مهم تاریخ چین و یکی از افسانه‌های ادبی آن جلب کرد. این درام ...
جنایتکار "سیاه پوش" کیست؟+ تصاویر - مثلث آنلاین: سه تیراندازی در یک روز، کانادا را به حالت هشدار و آماده باش فرو برد. در این میان رسانه ها با استفاده از لفظ اسلام برای تروریست های داعش، فضای "اسلام هراسی" را گسترش می دهند.
استمرار حضور ژرمن‌های در صدر رنکینگ جهانی/ تیم فوتبال ایران، تنها تیم آسیایی با 4 پله صعود - جدیدترین رنکینگ فیفا برای معرفی برترین تیم‌های فوتبال جهان نشان دهنده پیشتازی ژرمن‌ها و صعود 4 پله‌ای تیم فوتبال ایران است.
سید حسن نصرالله: مقاومت آماده دفاع از مرزهای لبنان است - دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان دیدار با فرمانده ارتش لبنان تاکید کرد مقاومت آماده دفاع از مرزهای جنوبی، شمالی و شرقی لبنان است.
سقوط هفت پله‌ای ایران در رده‌بندی فیفا/ تیم کی‌روش هم‌چنان برترین تیم آسیا - تیم ملی ایران با هفت پله سقوط نسبت به رده بندی ماه پیشین در رده پنجاه و یکم دنیا قرار گرفت، اما هم‌چنان بهترین تیم آسیا است.
نماینده جمهوری‌خواه کنگره: در توافق نهایی باید برنامه غنی‌سازی ایران متوقف شود‌ - یکی از اعضای جمهوری خواه کنگره آمریکا و رئیس سابق کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور آمریکا با هرگونه اقدام یکجانبه دولت و بدون هماهنگی با کنگره…
برزو ارجمند؛ هم روحانی، هم پلیس! - برزو ارجمند از آن دست بازیگرانی است که به رغم نمک و با مزگی های موجود در شخصیت و جنس بازی اش، بارها در آثار جدی نیز ایفای نقش ...
آیا «احسان طهماسبی» به ایران خیانت کرده است؟+ فیلم - اگرچه در آن روزها همه این اتفاق را یک فاجعه، گاف یا سوتی بچگانه و ابتدایی می‌دانستند اما با بازگشت ورزشکاران از اینچئون و بررسی عملکرد تیم‌ها و رشته‌ها کم‌کم صداهای دیگری به گوش رسید. اخباری که در آن برخی…
۹ کارگر رسمی «گاز لوله» پس از مخالفت با موقتی شدن قرارداد کارشان اخراج شدند - «۹ کارگر رسمی شرکت تولیدی گاز لوله ساوه (از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) به دلیل مخالفت با تغییر قرارداد کارشان از «دائمی» به «موقت» اخراج شدند.»
ترکیه تحت فشار افکار عمومی مجبور به حمایت از کوبانی شد - موافقت آنکارا با حمایت از کرد‌ها و گشودن یک گذرگاه مرزی، پس از فشار افکار عمومی و کردهای ساکن ترکیه صورت گرفت.
امیر عابدینی چرا پشت فوتبالی‌ها را خالی کرد؟ - گروه ورزشی: امیر عابدینی از مدیران صریح‌اللهجه فوتبال است که برخلاف همیشه این بار از موضع انفعال و تسلیم ظاهر شده و پشت همه مدیران ...
روحانی: حذف جناح و فکری امکان‌پذیر نیست - گروه سیاسی: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با بیان اینکه جهان به سرعت در ...
باز هم «آرواره‌های کوسه»، باز هم اسپیلبرگ / فیلم‌های آخر هفته تلویزیون - باز هم «آرواره‌های کوسه»، باز هم اسپیلبرگ / فیلم‌های آخر هفته تلویزیون شبکه‌های مختلف تلویزیون در روزهای آخر هفته فیلم‌های زیادی…
پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی به خاک سپرده شد - پیکر مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان ظهر روز پنجشنبه در جوار مرقد آیت‌الله ملاعلی کنی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد