سفر اروپایی سیاسی برای سلطان قلبها:علی کریمی

 


حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس احتمالا در آینده ای نزدیک راهی یکی از کشورهای اروپایی خواهد شد تا مقدمات یک خداحافظی پرشکوه را برای علی کریمی فراهم آورد.


 به نظر می‌ رسد برخلاف گذشته کل اجزای باشگاه و تیم پرسپولیس دست به دست هم داده اند تا پای علی کریمی را به مجموعه این تیم باز کنند. به گونه ای که در ابتدا حمید درخشان در گفت‌وگو با رسانه ها رسما جادوگر را به حضور در تمرینات پرسپولیس دعوت می‌ کند و در ادامه رئیس هیات مدیره و سرپرست این باشگاه تمام تلاشان را به کار می‌ گیرند تا کریمی را راضی به پوشیدن دوباره پیراهن شماره 8 کنند. در این میان البته جادوگر به رغم حضور در تمرینات اما همچنان برای زیرپا گذاشتن خداحافظی اش و سلام دوباره به دنیای توپ گرد تردیدهای زیادی دارد، اما به نظر می‌ رسد پرسپولیسی ها هر آنچه را که در توان دارند به کار گرفته اند تا این تردیدها را از بین ببرند. در همین راستا قرار است حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آینده ای نزدیک سفری به اروپا داشته و با سران چند باشگاه بزرگ اروپایی برای انجام یک بازی تدارکاتی دوستانه به توافق برسد.

سیاسی که طی چند هفته اخیر به واسطه انجام تغییر و تحول روی نیمکت پرسپولیس از سوی گروهی از هواداران و رسانه ها با انتقاد مواجه شده قصد دارد با بازگرداندن کریمی یا برگزاری دیداری دوستانه با یکی از تیم های بزرگ و نامدار اروپایی جهت خداحافظی شماره 8 شرایط را در پرسپولیس به گونه ای رغم بزند تا موجبات ر ضایت گروه پرتعدادی از هواداران این تیم را فراهم کند. به هر حال سیاسی قرار است طی چند هفته آینده با سفر به اروپا با چند تیم بزرگ اروپایی به مذاکره بنشیند و پای یکی از این تیم ها را برای مراسم خداحافظی علی کریمی به تهران باز کند.

دست آقای سیاسی درد نکند 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد