تیم رویایی جام جهانی برزیل

کمتر از دو هفته مانده به شروع رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، در حالی که همه هواداران فوتبال در سراسر دنیا خود را برای تماشای این رقابت ها آماده می سازند، موسسه آمار و ارقام Opta، به کمک آمار و ارقام و بانک اطلاعاتی که از عملکرد بازیکنان در اختیار دارد، اقدام به انتخاب تیم منتخب بازیکنان حاضر در این رقابت ها کرده است.  کمتر از دو هفته مانده به شروع رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، در حالی که همه هواداران فوتبال در سراسر دنیا خود را برای تماشای این رقابت ها آماده می سازند، موسسه آمار و ارقام Opta، به کمک آمار و ارقام و بانک اطلاعاتی که از عملکرد بازیکنان در اختیار دارد، اقدام به انتخاب تیم منتخب بازیکنان حاضر در این رقابت ها کرده است.

در این تیم رویایی تیم های باشگاهی یوونتوس و اتلتیکو مادرید هر یک با داشتن دو بازیکن، بیشترین سهم را در آن داشته اند. در سطح ملی نیز تیم های آلمان و اروگوئه هر یک با داشتن دو بازیکن چنین وضعیتی را دارند. دانکان الکساندر مدیر این شرکت بریتانیایی در این خصوص به آژانس خبری Reuters گفت:"این تیم به کمک اطلاعات آماری که از بازیکنان در هر پست جمع آوری شده بود، انتخاب شده است. ما در 250 تقسیم بندی مختلف، در حدود 2000 اطلاعات از هر بازیکن جمع آوری کرده ایم. سپس به وسیله نرم افزار خاصی این داده ها را آنالیز و فیلتر کرده و توانستیم تیمی از بازیکنانی با بهترین عملکرد تشکیل دهیم."

در خط حمله این تیم منتخب مطابق انتظار کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و لویز سوارز وجود دارند و شاید بیشترین ناحیه شگفت آور این تیم خط دفاعی این تیم باشد، که بازیکنان کمتر شهرت یافته ای به این تیم راه یافته اند.

درون دروازه این تیم تیبوت کورتویس سنگربان بلژیکی، اتلتیکو مادرید قرار گرفته است که با فتح لالیگا و رسیدن به دیدار پایانی لیگ قهرمان، توانسته است رقبایی همانند مانوئل نویر، ایکر کاسیاس و بوفون را پشت سر بگذارد.در عمق خط دفاع وجود زوج گدین و چلینی کمی شگفت آور است، ولی بی تردید آنها نقش مهمی در موفقیت تیم های باشگاهی خود در فصل گذشته داشته اند. در سمت راست خط دفاعی فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ وتیم ملی آلمان دیده می شود که با دقت 92 درصدی در صحت پاس های ارسالی آماری فوق العاده در این زمینه از خود بر جای گذاشته است. سمت چپ خط دفاعی نیز به طور تعجب آوری در اختیار لیتون باینز از اورتون قرار گرفته است.مثلث خط میانی این تیم نیز از ویدال، توره و رویس تشکیل شده است که هر سه فصلی فوق العاده با تیم های باشگاهی خود سپری کرده اند و هر سه از امیدهای تیم ملی کشورشان در جام جهانی به حساب می آیند.در خط حمله نیز همانطور که گفته شد، حضور ستارگانی همچون، رونالدو، مسی و سوارز کاملا منطقی به نظر می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد