تیم رویایی جام جهانی برزیل

کمتر از دو هفته مانده به شروع رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، در حالی که همه هواداران فوتبال در سراسر دنیا خود را برای تماشای این رقابت ها آماده می سازند، موسسه آمار و ارقام Opta، به کمک آمار و ارقام و بانک اطلاعاتی که از عملکرد بازیکنان در اختیار دارد، اقدام به انتخاب تیم منتخب بازیکنان حاضر در این رقابت ها کرده است.  ادامه مطلب ...

ده غایب بزرگ جام جهانی 2014

پایگاه اینترنتی "FIRSTPOST" از علی کریمی به عنوان یکی از غایبان سرشناس در جام جهانی 2014 برزیل نام برد.


 

ادامه مطلب ...

اعلام لیست نهایی تیم ملی ایران در جام جهانی

سرمربی پرتغالی تیم ملی با خط کشیدن روی نام 4 بازیکن حاضر در اردوهای آماده‌سازی در آفریقای جنوبی و اتریش 23 بازیکن زیر را برای حضور در جام جهانی بیستم به برزیل خواهد برد.


کارلوس کی‌روش اسامی 23 بازیکن تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل را در حالی اعلام کرد که فردا بعدازظهر و پس از دریافت آخرین وضعیت پزشکی هاشم بیگ‌زاده، بازیکن بیست‌وسوم از بین بیگ‌زاده و خانزاده اعلام خواهد شد اما در عین حال و در صورت انتخاب هاشم بیگ‌زاده نیز محمدرضا خانزاده به برزیل سفر می‌کند.

 
ادامه مطلب ...

ژست رونالدو که توسط سیما سانسور شد

رونالدو پس از به ثمر رساندن هفدهمین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا ژست جالبی به سبک یاغی ایتالیایی گرفت.

شب گذشته رونالدو آخرین گل خود در پیکارهای لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند و در نهایت رئال مادرید با نتیجه چهار بر یک در وقت‌های اضافی عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کرد. رونالدو که موفق شد هفدهمین گل خود در این مسابقات را به ثمر برساند و همچنین رکورد خود را در این رقابت‌ها بهبود بخشید، ژست جالبی را از خود به نمایش گذاشت. وی به سبک ماریو بالوتلی مهاجم تیم ملی ایتالیا (ملقب به یاغی) به شادمانی پرداخت تا به نوعی عضلات در هم تنیده شده خود را به نمایش بگذارد و سوژه خوبی برای رسانه‌ها شود.


  ادامه مطلب ...

برنامه بازی‌های جام جهانی به وقت ایران

برنامه بازی‌های جام جهانی 2014 به وقت ایران اعلام شد.

 
ادامه مطلب ...