سیدمحمد خاتمی به تماشای «قاعده تصادف» نشست

بهنام بهزادی، کارگردان و تهیه کننده فیلم «قاعده تصادف» پیش از نمایش این فیلم به حاضرین در سالن خوشامدگویی گفت و از حضور سید محمد خاتمی و اصحاب هنر و هنردوستان تشکر کرد.

حضور آقای خاتمی با استقبال و تشویق حاضرین در سالن روبرو شد به گونه ای که وقتی بهنام بهزادی در سخنانش از حضور آقای خاتمی در نمایش فیلم تشکر کرد حاضران در سالن به احترام آقای خاتمی از صندلی های خود برخاستند و رییس جمهور سابق کشورمان را تشویق کردند.

آقای خاتمی در جمع هنرمندان و همراه با پسر (سید عمادالدین)و عروسش و برادر زاده ها و خواهر زاده های خود این فیلم را به تماشا نشست. همچنین احمد مسجد جامعی، فریدون عموزاده خلیلی و زهرا اشراقی آقای خاتمی را همراهی می کردند.

پس از نمایش فیلم، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با کاگردان و بازیگران و دست اندرکاران فیلم به گفت‌و گو پرداخت. 

می توان به حضور کیومرث پوراحمد(کارگردان)،کمال تبریزی (کارگردان)، استاد حسین علیزاده(آهنگ ساز نوازنده)، سید رضا میرکریمی(کارگردان)،مهدی نادری(کارگردان)، علیرضا امینی (کارگردان)، بهرام بدخشانی (فیلمبردار) ، بهرام دهقانی(تدوین گر) ، حسن بشکوفه(تهیه کننده)، جعفر صانعی مقدم(تهیه کننده)،سید جمال ساداتیان(تهیه کننده)، مجتبی میرطهماسب (مستند ساز) ، فرهاد ورهرام(مستند ساز)، رخساره قائم مقامی(مستندساز) ، هوشنگ گلمکانی(منتقد سینمایی) ، امیر جعفری(بازیگر) ، ریما رامین فر(بازیگر)، بابک کریمی(بازیگر)، هنگامه قاضیانی(بازیگر)، مهناز افشار(بازیگر)، بابک صدیقیان(بازیگر)، اشکان خطیبی (بازیگر)، سید ابوالحسن ریاضی (مدرس دانشگاه) و کامبیز نوروزی (حقوقدان) اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق کشورمان، «قاعده تصادف» روایتی از زندگی یک گروه تئاتری است که درگیر آماده کردن این نمایش و رساندن آن به اجرا هستند. این فیلم داستان آدم‌های کلانشهری است که انگار مدت‌هاست توانایی گفت‌وگو و تعامل را از دست داده‌اند و برای به ثمر رساندن حرفشان از زور استفاده می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد