ادعای افشای طرح حمله اسرائیل به ایران

یک وبلاگ‌نویس امریکایی مدعی شده است به طرح بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل و ایهود باراک، وزیر دفاع این رژیم برای حمله قریب‌الوقع نظامی به ایران دست یافته است. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل چپ و ایهود باراک، وزیر دفاع این رژیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل (چپ) و ایهود باراک، وزیر دفاع این رژیم

به گزارش تارنمای روزنامه اسرائیلی یدیعوت اخرونوت، ریچارد سیلوراستین وبلاگ‌نویس امریکایی در وبلاگ خود به نام «تیدون اولام» ادعا کرد که «یک منبع بلند پایه اسرائیلی» این سند جنگ را که خود از یک افسر ارتش رژیم اسرائیل گرفته بود، در اختیار وی قرار داده است.

به گفته این وبلاگ‌نویس امریکایی، تهاجم نظامی رژیم اسرائیل به ایران حمله هوایی و موشکی، ترور مقام‌ها ایرانی و حمله سایبری گسترده‌‌ برای فلج کردن شبکه برق این کشور خواهد بود.

سیلوراستین همچنین افزود که حمله رژیم اسرائیل به ایران از کار انداختن شبکه برق و ارتباطات، شلیک ده‌ها موشک به ایران از اسرائیل و زیردریایی‌ها در خلیج فارس و بمباران منازل دانشمندان برجسته و فرماندهان نظامی را در بر خواهد گرفت.

حمله رژیم اسرائیل به ایران با یک حمله سایبری گسترده آغاز خواهد شد که شبکه اینترنت، شبکه مخابرات، رادیو و تلویزیون، ماهواره‌های ارتباطی و کابل‌های فیبر نوری را از کار خواهد انداخت.

این وبلاگ‌نویس امریکایی نوشت که جنگ‌افزارهای هوشمند فیبر کربنی به نیروگاه‌های برق ایران حمله و با ایجاد مدار کوتاه فعالیت این نیروگاه‌ها را متوقف خواهند کرد و موشک‌های بیشتری رآکتور هسته‌ای اراک و دیگر تاسیسات در اصفهان و فوردو را هدف قرار خواهند داد.

سیلوراستین تصریح کرد که شماری از مقام‌های ایرانی نیز در فهرست ترور رژیم اسرائیل قرار دارند که قرار است با شلیک موشک کشته شوند.

این درحالی است که مقام‌های ایرانی ضمن کم‌اهمیت برشمردن تهدیدهای مکرر رژیم اسرائیل برای حمله نظامی به جمهوری اسلامی اخطار داده‌اند در صورتی که رژیم صهیونیستی جرات کند چنین حمله‌ای انجام دهد با خاک یکسان خواهد شد.

شماری از فرماندهان ارشد ارتش ایران نیز تاکید کرده‌اند در صورت حمله اسرائیل و حتی امریکا به ایران، جنگ به خارج از مرزهای ایران و حتی منطقه کشیده خواهد شد.

این وبلاگ‌نویس امریکایی گفت که به دنبال موج اول حمله‌ها، ماهواره اسرائیلی از فراز ایران خواهد گذشت و اطلاعات خود را به طور مستقیم به هواپیماهای جنگنده انتقال خواهد داد.»

سیلوراستین نوشت در پایان این گزارش آمده است از جمله اهداف این هواپیماها انبارهای زیرزمینی، موشک‌های شهاب ۳ و سجیل، انبارهای سوخت موشک‌ها، تاسیسات تولید سیستم‌های کنترل موشک‌ها و کارخانه‌های تولید سانتریفیوژ خواهند بود.

با این حال، ناظران ایرانی تاکید می‌کنند که چنین گزارش‌هایی ادامه تلا‌ش‌های مشترک تبلیغاتی امریکا و رژیم اسرائیل با هدف ایجاد ترس در میان مردم ایران است.

 

عبارت های جست و جو شده ی دیگر مرتبط با این مطلب :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد