ورزشگاه بازی داماش-پرسپولیس تغییر نمی‌کند

  پس از درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر محل انجام دیدار این تیم برابر داماش گیلان از ورزشگاه عضدی به ورزشگاه سردار جنگل، مسئولان شورای تامین، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان گیلان با این درخواست مخالفت کردند. بر این اساس دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار می‌شود.

علی احمدی سراوانی در گفتگویی با تائید این اخبار افزود: قبل از شروع لیگ ناظران AFC از ورزشگاه‌های تختی انزلی و عضدی رشت بازدید کردند و مسئولان استان و این دو شهر تمام توان خود را برای رفع نواقص این دو ورزشگاه به کار بسته و رفع مشکلات ورزشگاه سردار جنگل را به مرحله بعدی موکول کردند.


وی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی در ورزشگاه سردار جنگل انجام می‌شود و امکان برگزاری دیدار در آن وجود ندارد، مگر اینکه بازی را 2 ماه به تعویق بی‌اندازند. ضمن اینکه این ورزشگاه عضدی، به عنوان ورزشگاه رسمی تیم داماش به سازمان لیگ و AFC معرفی شده و سال گذشته هم بدون هیچ مشکلی دیدار با استقلال و ملوان در این ورزشگاه انجام شد.


مدیرروابط عمومی باشگاه داماش در ادامه تاکید کرد: طبق اعلام مدیران جدید باشگاه داماش بخشی از مطالبات بازیکنان پیش از بازی با پرسپولیس به آنها پرداخت خواهد شد.


وی اضافه کرد: مبلغ 50 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی باشگاه داماش برای کمک به زلزله‌زدگان استان‌ آذربایجان شرقی امروز با هماهنگی هلال احمر به محل‌های آسیب دیده از این زلزله ارسال شد.


احمدی سراوانی در پایان گفت: در روز بازی با پرسپولیس هم چند چادر برای دریافت کمک‌های مردمی در داخل و خارج ورزشگاه قرار داده خواهد شد تا هدایای نقدی و غیر نقدی مردم را جمع‌آوری کنند. قطعا در کنار مبالغ جمع شده در این ورزشگاه، باشگاه داماش مجددا مبلغی را برای کمک به به زلزله‌زدگان استان‌ آذربایجان شرقی اختصاص می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد