درخشان: درباره مربیگری پرسپولیس با من صحبتی نشده

قانون- عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شایعه حضورش به عنوان مربی در کادر فنی پرسپولیس گفت: هیچ صحبتی در این باره با من نشده است.
 

حمید درخشان  در مورد شرایط سرخ پوشان تهران گفت: پرسپولیس از لحاظ فنی مشکلاتی دارد که حتما مربی به این مسئله رسیدگی می‌کند. تیم در تعطیلی لیگ تمرینات خوبی انجام خواهد داد و مشکلات را برطرف خواهد کرد.

وی در مورد اینکه تعطیلی لیگ به نفع پرسپولیس می شود اظهار داشت: مطمئنا این تعطیلی به ما کمک می‌کند و فرصت خوبی است تا مشکلات تیم را حل کنیم و به بازسازی نواقص بپردازیم تا در شروع دوباره مسابقات عملکرد خوبی ارائه دهیم.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که کمیته فنی چه زمانی برای تعیین جانشین محسن عاشوری تشکیل جلسه می‌دهد و گفته می‌شود او نیز یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور روی نیمکت است،‌ عنوان کرد: این اتفاق باید سریعا بیفتد تا تیم به مشکلی برنخورد. با من در این مورد تاکنون هیچ صحبتی نشده و این موضوعی است که رسانه‌ها مطرح می‌کنند.

درخشان در مورد اینکه از او به عنوان آلترناتیو مانوئل ژوزه نام برده می‌شود اظهار داشت: من سال‌های قبل هم آلترناتیو بودم؛ سال‌هایی که از من برنامه‌ خواستند و برنامه گرفتند و هیچ اتفاقی نیفتاد. این مسائل همیشه مطرح می‌شود. تاکنون با من برای حضور به عنوان مربی هیچ صحبتی نشده اما اگر چنین پیشنهادی مطرح شود‌ به آن فکر می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد