تمام حاشیه های یورو 2012

برای بسیاری از فوتبالدوستان اتفاقات و اخبار داخل اردویی و حاشیه ای تیم های فوتبال به اندازه دیدن بازی های آنان جذاب است. به همین دلیل تلاش می شود تا گزیده ای از خبرهای کوتاه حاشیه ای از تیم های حاضر در یورو 2012 بصورت روزانه در اختیار خوانندگان گرامی سایت گل فارسی قرار گیرد. لازم به تذکر است، گزیده خبرهای ارایه شده مواضع رسمی سایت گُل نیست و صرفاً نقل قول از رسانه های دیگر است.

Mario Balotelli - Italy

اسکای ایتالیا – چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا پس از پیروزی بزرگ بر آلمان، این بازی را "احساسی" خواند و آمادگی تیمش برای روبرو شدن با اسپانیا را خوب توصیف کرد. پراندلی که 5 فصل موفق را با فیورنتینا در سری آ سپری کرده است، اعلام کرد با وجود اینکه قراردادش در 2014 به پایان می رسد ولی اکنون زمان بحث درباره آینده اش در تیم ملی نیست و فقط به پیروزی در برابر اسپانیا فکر می کند. وی درضمن با مدعیِ قهرمانی دانستن ماتادورها، به ستایش بازی عالی آنان پرداخت و گفت: "اسپانیا سالهاست سخت کار می کنند و تیم بسیارعالی دارند". پراندلی رسیدن به فینال یورو 2012 را مانند رویایی شیرین می داند که به حقیقت پیوسته است.

زد دی اف آلمان – یواخیم لوو سرمربی آلمان پس از شکست تلخ برابر ایتالیا با مثبت خواندن دیدگاهش نسبت به آینده اعلام کرد در جمع ژرمن ها باقی خواهد ماند. لوو ضمن ستایش تیم جوانش گفت: " ما جوانترین تیم تورنمت بودیم. ما تمام بازی های قبلی در تورنمنت را برده بودیم. علی رغم شکست از ایتالیا، تیم ما اشتهای برد دارد و برای موفقیت در آینده تلاش خواهد کرد. متاسفانه باختیم ولی تیم نشان داد از نظر روحی چقدر جنگنده است. روی هم رفته برای تیم جوان ما تورنمنت خوبی بود". یواخیم لوو که پس از 15 بازی رسمی، مقابل ایتالیا شکست خورده در پایان می گوید: "ما قدرتمندتر بازخواهیم گشت"!

دیلی میل – هنوز داستان پنالتی زدن کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال مقابل اسپانیا ادامه دارد! برخی رسانه های پرتغال رونالدو را متهم کرده اند که اگر زودتر برای پنالتی زدن اقدام می کرد، شاید به اسپانیا نمی باختند. مطبوعات رونالدو را به دروغگویی درباره پنالتی زدن متهم کرده اند. کریس گفته است با دستور مربی می خواسته پنالتی پنجم را بزند اما اکنون نانی همبازی سابق وی در منچستریونایتد حکایت دیگری می گوید: "به مربی گفتم فرقی ندارد، هر کدام از پنالتی ها را خواستید، می زنم. اما رونالدو می خواست آخرین پنالتی را بزند تا شوت نهایی پیروزی بخش و افتخارآمیز بُرد را او زده باشد"!

میرر – در محافل اروپا شایع شده در صورتیکه ماریوبالوتلی بتواند در مقابل اسپانیا موفق به گلزنی شود (یعنی آقای گل تورنمنت شود) و نیز ایتالیا قهرمانی یورو 2012 را بدست آورد، با توجه به قهرمانی ماریو همراه با منچسترسیتی در لیگ برتر انگلستان، امکان کسب توپ طلای اروپا توسط بالوتلی بسیار بالا خواهد بود. مهاجم تیم ملی ایتالیا همراه با رونالدو، گومز، دزاگوئف و ماندزوکیچ سه گله است و فقط به یک گل دیگر برای آقای گلی یورو 2012 نیاز دارد.

سان – سسک فابرگاس مهاجم تیم ملی اسپانیا می داند درصورتیکه موفق به قهرمانی در بازی پایانی روز یکشنبه برابر ایتالیا شوند، صاحب رکورد جاودانه سه جام معتبر پشت سرهم (یورو2008، جام جهانی2010 و یورو 2012) و تنها قهرمان اروپا خواهند شد که توانسته از مقام قهرمانی اش دفاع کند. فابرگاس معتقد است متوقف کردن بالوتلی و از کار انداختن پیرلو برابر است با تاریخ سازی اسپانیا.

بی بی سی اسپورت – هری ردنپ مربی سابق تاتنهام فاش کرد که در زمان مربیگری اش در اسپورز تلاش کرده است تا ماریو بالوتلی را به تاتنهام بیاورد اما منچسترسیتی توانست با مبلغ پیشنهادی بالاتر او را شکست دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد