کریمی:هیچ پیشنهادی ندارم/پرسپولیس مذاکره‌ای برای تمدیدقراردادبام

حضورپرسپولیس در امارات شایعات زیادی را به همراه داشت.در همین راستا صحبت هایی   هم از قول علی کریمی مطرح شد.کاپیتان پرسپولیس در این خصوص درگفتگو با وب سایت شخصی‌اش گفت:«از روزی که به امارات آمدیم  بعضی از رسانه‌ها مطالبی را از قول من مطرح کردند که صحت ندارد»

وی در ادامه گفت:« من هیچ پیشنهادی ندارم وتا این لحظه هم باشگاه هیچ صحبت رسمی با من در این خصوص نداشته وشایدبیشتر به فکرخریدبازیکنان جدید هستند.من واقعا"نمی دانم  این شایعات را چه کسانی مطرح می‌کنند ، در حالیکه سایت باشگاه که  موثق ترین منبع برای هواداران است تمام اخبار مربوط به تیم را دراختیار این عزیزان قرار می‌دهد شاید هم شایعه سازان دوست ندارند  من در پرسپولیس بمانم . بهرحال این حق طبیعی باشگاه است که براساس تفکرات خود بازیکن جذب کند ومن هم مثل تمام بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود این اجازه را دارم که اگر پیشنهادی رسمی دریافت کردم به آن فکر کنم«.

کریمی درپایان گفت:

«در حال حاضربایدبه بازی با الاتحادفکرکنیم تاباپیروزی در این مرحله ضمن شادکردن دل هواداران ،دربین هشت تیم برترآسیاقرارگیریم»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد