6 روش برای لاغر شدن

) پیاده روی:
  در مسافت های طولانی به جای استفاده از خودروی شخصی تان، پیاده روی کنید تا چربی های اضافه سوزانده شوند.

2) حرکات کششی:
 

در هر جایی که برای شما امکان دارد ورزش کنید و محدودیتی برای خودتان قایل نشوید، برای مثال هنگامی که پشت ترافیک یا در مترو منتظر هستید کمر و عضلات خود را برای چند ثانیه منقبض کنید تا زمانی که در منزل مطالعه می کنید روی زمین بنشینید و دست های تان را به سمت پاهای تان دراز کنید. این حرکت کششی برای اندام داخلی بسیار مفید است.

) مراقبت از اندام های داخلی
  شما در هر سنی باید مواظب عضلات شکمی خود باشید، چرا که این عضلات از اندام های داخلی شما حفاظت می کنند. انجام ورزش های کششی و یوگا در ساعات اولیه روز می تواند از کهولت زود هنگام عضلات شما جلوگیری کند.

4) کاهش وزن مناسب
 

اشخاصی که بالای چهل سال هستند در آموزش و انجام روش های کاهش وزن محدودیت دارند، چرا که باید مراقب سلامت خود باشند. این افراد باید حرکاتی را انجام دهند که بر تاندون ها و اندام های فوقانی فشار نیاورد.

5) دوچرخه سواری
 

بسیاری از مردم گمان دارند فقط کودکان از دوچرخه استفاده می کنند، در حالی که دوچرخه در سلامتی افراد نقش مثبتی دارد. دوچرخه نسبت به ورزش ایروبیک فشار کمتری ایجاد می کند و باعث تقویت قلب، شش و روحیه می شود.

6) یوگا
 

اگر می خواهید جوان بمانید ورزش یوگا انجام دهید، چرا که استرس را کاهش می دهد و عملکرد اندام ها را بهبود می بخشد، هم چنین باعث افزایش متابولیسم سریع بدن و بهبود کارآیی عضلات می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد