جدیدترین مصاحبه علی کریمی

خسته نباشی علی آقا؟ 

کریمی:ممنون.شماهم خسته نباشید


انگار روحت در زمین نیست؟

نمیدونم

دلیلش را میتونیم بپرسم؟


بعد مکثی طولانی/نه نمیشود


اخر مردم علی کریمی را این طوری نمیخواهند؟


خسته ام خسته

ازچی؟

بنویس از فوتبال

چرا؟

چه بگویم همه یک روی سکه رامیبینند


بابا

ما فوتبالیست ها هم ادمیم روبات که نیستیم

همش فوتبال فوتبال که چی؟

شاید به خاطر نیمکت نشینی در بایرنه؟

نه اصلا ناراضی نیستم دیگران بازی میکنند من راحت روی نیمکت مینشینم

این طور که نمیشود؟

چرا نمیشود اصلا حوصله ندارم

از نوع بازی جلوی اردن معلوم بود که که کریمی همیشگی نبودی؟


چه کریمی؟

کریمی دیریبل زن و جادوگر؟


جادوگر چه صیغه ای است اگر نخواهم جادو گر باشم باید چه کار کنم

یعنی کریمی دیریبل زدن یادش رفته؟


نه یام نرفته اما مگر خود شما هم نبودید که میگفید کریمی خود خواه است به هیچ کس پاس نمیدهد

درست است اما کسانی هم بودند که عاشق دیریبل زدن تو بودند؟

خب این جوری فقط توقعات بالا میرود

و تو این را نمیخواهی؟

نه.من نه مارادونا ام نه جادوگر یک بازیکن کاملا معمولی معمولی..........

ولی تو معمولی نیستی؟


)سکوتی مطلق(

بابا نا سلامتی کاپیتان دو م ما هستی؟


خودتان میدانید که از اول هم یه این چیزها فکر نمیکردم

ولی با همین بازوبند تو را بیحاشیه تر  وا رام تر دیدم؟

خب با تجربه و خونسرد تر شدم


اسیب دیدگی پایت که برطرف شده؟


بله اما ترس ان باقیست

ترس از چی؟


از یک تکل و دوباره...................

این طبیعیست ان شا......... بر طرف میشود؟

امیدورام

بازی با چین تایپه را چگون ه میبینی؟

غیر قابل پیش بینی

ولی او در برابر ما حریف قدری نیست؟


درالمان یاد گرفتم هیچ حریفی هر چه قدر کوچک را دسته کم نگیرم


به نظر تو چرا لژیونرها دعوت شدند؟

این را باید از سرمربی بپرسید من نیتوانم نظری بدهم

چرا وحید نیامد؟

از خودش بپرسید

نمیدانم چه بگویم انرژی منفی زیادی وارد کردی؟

متوجه نمیشم

آن کریمی که در باز گشت جام جهانی دیدم.......... با این کریمی زمین تا اسمان فرق دارد؟

زندگی همیه بر یک پاشنه نمیچرخد

اقا تو سرمایه ۷۰ میلیون ایرانی هستی؟

من هم تلاش خود را میکنم

ما کریمی ماشینی نمیخواهیم ما فوتبال ایرنیت را میخواهیم؟

(این بار با لحنی دیگر)

من هم ان شا..... در بازی با چین تایپه دیریبل میزنم تا شما هم خوشحال شوید........... 

 

برگرفته ازسایت:http://alikarimi8.parsiblog.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد