دایی: بی‌عدالتی در فوتبال ما موج می‌زند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: در فوتبال ما بی عدالتی موج می‌زند.


 علی دایی پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: فکر کنم اول از همه نتیجه بازی عادلانه نبود در هر دو نیمه خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم دو توپ از دو قدمی نزدیم. تمام سعی ما این بود که فوتبال بازی کنیم اما عوامل دیگری در مسابقه دخیل بود. ما حساب 11 نفر می‌کنیم نه بیشتر را، بی عدالتی در فوتبال ما موج می‌زند. در رفت و برگشت باید میهمان باشیم همه چیز در اختیار دو باشگاه بزرگ تهرانی است. همه می‌توانند قضاوت کنند داور با ما چه کرد. از نظر تاکتیکی خوب بودیم. به اشتباه فردی باختیم از نظر فنی خوب بودیم.

وی در مورد اینکه ترکی کارت همراه نداشت، گفت: داور کارت داشت اما به بازیکنان نداد نفهمیدم چطور شد که مار گزید. دو خطای پشت سرهم می‌کند همه گردن‌ کلفتی‌شان برای ماست. غلامپور چه کرد که اخراج شد. برای ما کارت به دستی است بازیکنان ما راحت کارت می‌داد. اگر حرف بزنم می‌گویند دایی باخته است. فوتبالی خیلی خوب بودیم اما شرایط دیگر را نمی‌توانم عوض کنم. از نظر فوتبالی خوب بودیم. امیدوارم داور با وجدان راحت سرش را روی بالش بگذارد.

وی افزود: این مسایل در دیدارهای استقلال و پرسپولیس هستیم. در دو بازی رفت و برگشت میهمان هستیم. ما ضعیف هستیم و هوادار نداریم. چطور این همه خطا شد یکبار هم کارت نداد. بازیکن ما تا از کنار بازیکن استقلال رد می‌شد خطا می‌گرفت تا آنها ضربه کاشته بزنند نمی‌دانم تعمدی بود یا نه اما سر تیم ما بلا آمد. من از وجدان و درون آدم‌ها خبر ندارم. به فنایی اعتراض می‌کنم می‌گوید به ناظر می‌گویم بنویسد. ناظر بنویسند که به بازیکن ما کارت نداد چه دردی از ما دوا می‌شود.

دایی در مورد اینکه کارت نشان ندادن تاثیری در بازی دارد گفت: تاثیرگذار است دو کارت زرد یعنی اخراج اما این کار را نکرد مثل آب خوردن به ما کارت می‌داد اما به بازیکنان حریف نمی‌داد. تمامی 50 - 50 ها برای حریف بود. دوباره نگاه کنید. یک برنامه فوتبالی داریم که فقط خطاهای درون هجده قدم را نگاه می‌کند. چطور یک تیم باید یکسال کار کند تا به حقش برسد.

دایی  گفت: نیم فصل دوم از نظر فوتبالی بهتر بودیم و با فکر و کارگروهی کار کردیم، امروز سه تا از بهترین‌ها را نداشتیم. کاسترو، علی عسگری و پاشایی نبودند و مصدوم بودند. شیری هم که می‌تواند در موقعیت‌های حساس به ما کمک کند. او در تمرین ما نبود و به همین دلیل از فهرست 18 نفره خارجش کردیم. این هم از اتفاقاتی است که افتاده است و سر تمرین نمی‌اید. خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌کنیم تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد. فقط عدالت رعایت شود نه به نفع ما نه به نفع حریف بگیرند. حق‌مان را ضایع کنند کنار زمین چه می‌توانم بکنم. این مسایل آدم را عصبی می‌کند. فوتبال یکطرف برد و باخت دارد. به محمدی گفتم اشتباه کردیم باختیم. اما داور یکی دو صحنه اشتباه می‌کند نه چندین صحنه یکی از موقعیت‌های 50 درصدی را به سود ما سوت نزد و چشم امید به بازی‌های بعدی داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد