معرفی ۱۰ بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران ازنگاه سایت «Sports Mole

«Sportsmole» در گزارشی به معرفی 10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران پرداخت و نوشت: حضور ایران در دوره‌های مختلف جام‌جهانی با لحظات خاطره‌انگیز زیادی همراه بوده است.


از تساوی یک بر یک ایران مقابل اسکاتلند در اولین حضورش در این مسابقات تا پیروزی 2 بر یک بسیار مهم این تیم مقابل آمریکا در دیداری به شدت سیاسی که 20 سال بعد رقم خورد، حضور ایران در این مسابقات فراز و نشیب‌های زیادی داشته است.  ادامه مطلب ...

وقتی دایی بـا زنجـانی «تخته» می‌زد

هفته نامه «تماشاگران امروز» نوشت: جزییاتی که تماشاگران از بگومگوی علی دایی و علی پروین منتشر کرد، حرف و حدیث های زیادی در پی داشت. دایی بعد از این مصاحبه به تندی از کسانی که به گفته او فایل صوتی ملاقات در دفتر معاون وزیر ورزش را به رسانه ها داده بودند، انتقاد کرد. این چند نکته توضیحی بر ادعای دایی و همه آن ماجرای جنجالی است:

ظاهرا لازم نیست درباره صحت و سقم محتوای متن منتشر شده چیزی بگوییم، چون نه دایی تکذیبش کرد نه هیچ کدام از دوستانی که در آن جلسه بوده‌اند. همه حرف دایی این است که کاری که شده درست نبوده است.
 این را که آیا در آن جلسه ضبظ صوت یک نفر روشن بوده یا نه، ما نمی‌دانیم. در متنی هم که تماشاگران منتشر کرد، هیچ اشاره ای به فایل صوتی نشده است. دایی می‌تواند ادعا کند که آن متن بر اساس یک فایل صوتی تنظیم شده بود، ما هم حق داریم از او بخواهیم مدرک محکمه پسندی اگر دارد، رو کند. 
ادامه مطلب ...

کریمی: به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم و شاید خوب کار نکردم.

  ادامه مطلب ...

رستوران علی کریمی+ عکس

علی کریمی در کنار فوتبال مشغله های فراوانی دارد. از اشتغال به ساخت و ساز گرفته تا رستوران داری.
 شماره هشت سابق تیم ملی فوتبال ایران بزرگ شده فردیس کرج است، جایی که هنوز خانواده او سکونت دارند. علی کریمی که در این منطقه ساخت و سازهای زیادی هم دارد یک رستوران هم افتتاح کرده، رستورانی که نام پسرش هاوش را بر روی آن گذاشته است. 

در واقع این رستوران را می توان اولین چیزی معرفی کرد که علی کریمی پس از رسیدن به پول در فوتبال آن را راه اندازی کرد. کریمی زمانی این رستوران را افتتاح کرد که از پرسپولیس راهی لیگ امارت شد و یک قرارداد میلیاردی بست. در این رستوران می توانید انواع فست فود را میل بفرمایید!

ارزش آرامگاه پوریای ولی و آدامس فرگوسن

درحالی که آدامس الکس فرگوسن ۴۰۰ میلیون ارزش گذاری شده، آرامگاه پوریای ولی درحال تخریب است و از طرف دیگر با صرف هزینه های میلیاردی مشغول ساخت سریال پوریای ولی هستیم.دیدن این دو عکس همزمان آدم را به فکر وادار می کند. یک طرف دنیا حاضرند برای آخرین آدامس جویده شده آلکس فرگوسن در دوران مربیگری ۱۵۰ هزار پوند (تقریبا ۴۰۰میلیون تومان) پول بدهند، یک طرف دیگر دنیا آرامگاه «پوریای ولی» رو به تخریب می رود. جالب اینکه هر دو این شخصیت ها ورزشی بودند. اما این کجا و آن کجا؟  ادامه مطلب ...

گناه این حیوان زبان بسته چیست؟

وضعیت اسفناک یک خرس در بابلسر مازندران   ادامه مطلب ...

جشنی که فقـط بـرای زن هـا مجـاز بـود

 تیم فوتبال فنرباغچه روز گذشته در دیدار مقابل "ریز اسپور" به تساوی بدون گل رسید و برای نوزدهمین بار عنوان قهرمانی لیگ ترکیه را بدست آورد.تیم فوتبال فنرباغچه برای نوزدهمین بار موفق شد قهرمان ترکیه شود؛ قهرمانی که به رغم دلچسب بودن برای این تیم به ویژه هوادارانش، تلخ هم است. دلچسب بودن به این خاطر که توانستند بالاتر از رقیب دیرینه شان گالاتاسرای جام قهرمانی را بالای سر ببرند و تلخ هم به این خاطر که به رغم این قهرمانی اجازه حضور در رقابت های اروپایی برای فصل پیش رو را ندارند.  ادامه مطلب ...

کارنامه مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس

علیرضا رحیمی که فوتبالیست حرفه‌ای بوده، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس تهران شده است.

این مدیر 60 ساله اصفهانی که خود فوتبالیست حرفه ای نیز بوده است، سابقه طولانی در مدیریت ورزش دارد و با سپاهان اصفهان مدیریت در فوتبال لیگ برتر را نیز تجربه کرده است. علیرضا رحیمی متولد 10 اسفند 1333 در اصفهان است و علیرغم سال ها حضور در تهران، همچنان لهجه اصیل اصفهانی اش را حفظ کرده است.  ادامه مطلب ...

ادای احترام به سرمربی فقید بارسا

روز گذشته بازیکنان بارسلونا برای احترام به تیتو ویلانووا به این مکان رفتند و به سرمربی فصل پیش خود ادای احترام کردند.

در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا محلی برای بزرگداشت سرمربی سابق این تیم برپا شده است. روز گذشته بازیکنان بارسلونا برای احترام به تیتو ویلانووا به این مکان رفتند و به سرمربی فصل پیش خود ادای احترام کردند.

 

ادامه مطلب ...

مهاجم پرسپولیس در حال شالیکاری

محمد عباس‌زاده مهاجم جوان و آینده‌دار پرسپولیس با کمک به خانواده خود در کار کشاورزی ، نشان‌داده‌است که از جنبه اخلاقی نیز می‌تواند برای جوانان الگوی مناسبی باشد.



  ادامه مطلب ...