هاشمی رد صلاحیت شد/ این 8 نفر تایید شدند

شورای نگهبان صلاحیت هشت نفر را برای حضور در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری احراز کرد. اسامی این هشت نفر به ترتیب حروف الفبا به این شرح است: 1- سعید جلیلی 2- غلامعلی حداد عادل 3- محسن رضایی 4- حسن روحانی 5- محمدرضا عارف 6- محمد غرضی 7- محمدباقر قالیباف 8- علی اکبر ولایتی درحالیکه وزارت کشور اعلام کرده بود افراد احراز صلاحیت شده را تا فردا اعلام می کندف لحظاتی پیش اسامی هشت نفر تایی شده اعلام شد. اسامی این افراد که لحظاتی پیش نیز از تلویزیون اعلام شد، در پی می آید: 1- سعید جلیلی 2- غلامعلی حداد عادل 3- محسن رضایی 4- حسن روحانی 5- محمدرضا عارف 6- محمد غرضی 7- محمدباقر قالیباف 8- علی اکبر ولایتی

چرا جریان افراط دلخوش به رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی است

باجدی شدن بحث رقابتها درعرصه انتخابات و فراگیرشدن پذیرش افکارعمومی نسبت به ریاست جمهوری آیت اله...هاشمی رفسنجانی ،طیفهای ازجریان افراط ونقاب بخاطر ترس ازجایگاه متزلزل خویش بافراموشی تعمدی فرمایش امام راحل که فرموده بودند "میزان رای ملت است" با طومارنویسی وتنظیم صورت جلسات غیراخلاقی ،تلاش می نمایند بافشار برشورای نگهبان وتحریک اعضایی ازاین شورا به موضع گیریهای انتخاباتی برعلیه افرادی ،گمانه افکارعمومی را به سمتی دیگر سوق دهند.

ادامه مطلب ...

کاندیدای اصلاح‌طلبان ستون نظام است

یک استاد دانشگاه تهران گفت: حضور مشایی بر رای آقای هاشمی تاثیرگذار نیست.

حمیدرضا جلایی پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که چرا برخی جریان‌ها تلاش دارند هاشمی را در کنار مشایی قرار دهند و او را محکوم به همراهی با جریان موسوم به انحرافی کنند گفت: اصول‌گرایان امروز مشکل مارکسیست‌های روسی را در تحلیل مسائل سیاسی و اجتماعی پیدا کردند. آنها قدرت محور شده اند و همه چیز را از دریچه قدرت می‌نگرند. در حالی که برای یک نیروی سیاسی مهمترین موضوع باید حفظ پایگاه اجتماعی باشد.

ادامه مطلب ...

بیانیه سوم آیت الله هاشمی رفسنجانی:

آیت الله هاشمی رفسنجانی در سوم بیانیه خود گفت: می‌خواهم به دوستان توصیه نمایم که مبادا گرد و غبار تخریبی بعضی‌ها که متأسفانه عادتی زشت در رقابت‌های انتخاباتی شده؛ چشم انصاف و اخلاق را ببندد و شما نیز خرقه توهین و تهمت بپوشید.
 
متن کامل این بیانیه در پی می آید:
 
بیانیه شماره 3 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
اخلاق مبارزه، موعظه حسنه و تبدیل دشمن به دوست

ادامه مطلب ...

قیمت سکه، طلا و ارز در بازار امروز (جدول)

جدول قیمت‌های جدید انواع سکه و ارز در روز جاری ( سه شنبه) منتشر شد که بر اساس آن، به دلیل افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی هم افزایش یافت.قیمت جهانی طلا که در روزهای اخیر روندی نزولی داشت، امروز سه شنبه با افزایش مواجه شد که بر اساس آن، قیمت طلا در بازار داخی نیز تحت تاثیر قرار گرفت و بالا رفت. قیمت طلا در بازارهای جهانی که روز گذشته 1355 دلار در هر اونس بود، امروز با 35 دلار افزایش به 1390 دلار رسیده است.

ادامه مطلب ...

یارانه ها، رای می خرند

هدف از اصلاحات اقتصادی این است که رابطه بین دولت و شهروندان به یک رابطه پولی تبدل شود. به بیان دیگر کابینه احمدی نزاد با ارایه یارانه های نقدی که در دهه های گذشته بی سابقه بود، یک قید و بند مالی و مستقیم بین مردم و دولت ایجاد کرده است.

ادامه مطلب ...

برای نزدیکی به اصولگرایان باید اصلاح‌طلبان را زد!

شهردار تهران که مدتهاست با دهها سایت، روزنامه و رسانه خصوصی و عمومی فعالیتهای پیش از موعش را برای انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز کرده است اخیرا در سخنانی سعی نمود پس از ماهها و سالها سکوت در برابر هاشمی رفسنجانی و همچنین دولت اصلاحات، خصوصا در ماجرای کوی دانشگاه آنها را زیر سئوال ببرد اما براستی دلایل این اقدام قالیباف چیست و آیا حتی اندک‌تاثیرمثبتی هم برای او و مبارزه انتخاباتی‌اش گذاشته است؟

ادامه مطلب ...

هاشمی اگر رد صلاحیت شود خدا را شکر می کند!

شایعه جدی رد صلاحیت هاشی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری آتی، دیروز دهان به دهان در شهر می چرخید. شورای نگهبان امروز نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری را اعلام می کند. 


صادق زیباکلام جزو کسانی است که تلاش زیادی کردند تا  هاشمی را به کاندیداشدن در انتخابات پیش رو ترغب کنند. در آخرین ساعات دیشب (دوشنبه) که شایعات عجیبی در فضای مجازی مطرح شده بود، گفتگویی با دکتر صادق زیباکلام درباره رد صلاحیت احتمالی هاشمی و دلایل و پیامدهای آن انجام دادیم. متن این گفتگو پیش روی شماست.  

ادامه مطلب ...

برای سعید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلایل اقتصادی کاهش قیمت سکه

کاهش قیمت سکه در چند روز گذشته برخی تصورات را در اذهان به وجود آورده که مسائل سیاسی بر تحولات این بازار اثرگذار بوده در حالی که با بررسی عوامل تاثیرگذار درمی‌‌یابیم این افت قیمت‌ها نتیجه تحولات بازار جهانی طلاست.




خبرگزاری فارس: دلایل اقتصادی کاهش قیمت سکه/ عدم تاثیرپذیری بازار از رخدادهای اخیر سیاسی

ادامه مطلب ...