حمله تند مایلی‌کهن به کی‌روش

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش با وقاحت به علی کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده است توهین می‌کند و می‌گوید بزدل، بزدل خودت و جد و آبادات هستی.
  محمد مایلی‌کهن درباره مناظره شب گذشته علی کریمی با محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم کریمی نیاز به حمایت داشته باشد، او آنقدر بزرگ است که نیاز به حمایت کسی ندارد، اما باید بگویم متأسفانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که ما حتی در دوره قاجار هم شاهدش نبودیم.

بزدل کی‌روش و جد و آبادش هستند
وی در ادامه افزود: در برنامه زنده تلویزیونی کارلوس کی‌روش با وقاحت به علی کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده است توهین می‌کند و می‌گوید بزدل، بزدل خودت و جد و آبادات هستی.

کی‌روش هر کاری که دلش بخواهد انجام می‌دهد و به هیچ‌کس هم پاسخگو نیست
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن تأکید بر اینکه کارلوس کی‌روش به هیچ‌کس حساب کتاب پس نمی‌دهد، گفت: کی‌روش به کریمی توهین می‌کند و هر کاری که دلش بخواهد انجام می‌دهد و به هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. در مقابل دبیرکل فدراسیون فوتبال از او دفاع می‌کند!

آیا همه بد هستند و فقط کی‌روش خوب است؟!
مایلی‌کهن با طرح این پرسش که آیا تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر سرپرست دارد، گفت: تا به امروز کی‌روش چند سرپرست تیم ملی را عوض کرده است؟ ترابیان بد، پیروانی بد، والی‌زاده بد، ساکت بد و... آیا همه بد هستند و فقط کی‌روش خوب است؟!

چطور فردوسی‌پور نمی‌پرسد کجای دنیا تیم ملی سرپرست ندارد؟!
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: چطور کی‌روشی‌پور نمی‌پرسد کجای دنیا تیم ملی سرپرست ندارد؟! چرا او سؤال نمی‌کند در کجای دنیا سرمربی تیم ملی برای آن تیم کمپ تمرینی انتخاب می‌کند؟! اصلاً این کار چه ارتباطی به کی‌روش دارد؟ چرا در فدراسیون پنج ستاره چنین اتفاقاتی می‌افتد؟! باور کنید در فدراسیون بی‌ستاره هم این کارها را نمی‌کنند و هرکسی مسئولیت کار خودش را برعهده دارد.

وی همچنین یادآور شد: کی‌روش خودش می‌رود کمپ را انتخاب می‌کند و با این کار هزار و یک حرف و حدیث به وجود می‌آید. اصلاً وظیفه سرمربی تیم ملی چنین کاری است؟ همین کارهاست که حرف و حدیث به وجود می‌آورد و بعد می‌گویند کمپ چنین و چنان بوده و نرخش این نیست و آن است.

تیم ملی بزرگسالان فدراسیون پنج ستاره نباید سرپرست داشته باشد؟
مایلی‌کهن با طرح این پرسش که «تیم ملی بزرگسالان فدراسیون پنج ستاره نباید سرپرست داشته باشد؟»، افزود: کریمی حرف بدی نزد، چون در آستانه جام جهانی هستیم یکسری افراد دوست دارند در این مسابقات باشند و به همین خاطر سکوت می‌کنند، چرا باید چنین اتفاقی بیفتد؟ چرا کسی مشکلات را نمی‌گوید؟ متأسفانه من دیدم برخی جاها نوشته‌اند حمله کریمی به کی‌روش! او کجا به کی‌روش حمله کرد، تازه به کی‌روش به کریمی اهانت کرد و گفت بزدل، بزدل کی‌روش و جد و آبادش هستند.

7 سال تیم ملی را بدهند دست ابرام چرخی او آن تیم را به جام جهانی نمی‌برد؟!
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطرنشان کرد: مگر کی‌روش چه تاجی بر سر فوتبال ما زده است؟ مگر ما قبل از این جام جهانی نرفته بودیم؟ هفت سال تیم ملی را بدهند دست ابرام چرخی او آن تیم را به جام جهانی نمی‌برد؟! الان هفت سال است که تیم ملی دست کی‌روش است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در اختیار اوست. آیا نباید با این شرایط تیم ملی را به جام جهانی ببرد؟ مگر شق‌القمر کرده است؟

مگر کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نیست پس چرا در ایران حضور ندارد؟
وی‌ با طرح این پرسش که شغل کی‌روش در ایران چیست؟ گفت: مگر کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نیست؟! اگر او سرمربی است پس چرا در ایران حضور ندارد؟ سرمربی تیم ملی هر کشوری باید در آن کشور حضور داشته باشد. او اما در ایران نیست و وقتی هم که هست به جای تماشای بازی‌های لیگ برای تبلیغ فلان بانک به مشهد می‌رود. متأسفانه آقای کی‌روشی‌پور هم با ترس و لرز و در لفافه می‌گوید آقای کی‌روش شما که حداقل تا مشهد رفته‌اید چرا نرفتید بازی پدیده را تماشا کنید؟! اصلاً من یک سؤال می‌پرسم. شغل اول ایشان در ایران چیست؟! آیا تبلیغات برای یک بانک است؟!

کی‌روش حتی اگر ما را در دنیا قهرمان هم کند این نحوه برخوردها درست نیست
مایلی‌کهن همچنین تصریح کرد: کی‌روش حتی اگر ما را در دنیا قهرمان هم کند این نحوه برخوردها درست نیست، او آمده و طرح ریکاوری بازیکنان را داده و بازیکنان یکی دو روز می‌آیند و در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند، اما خودش هفت هشت روز است به ایران آمده! کی‌روش خودش اجبار کرده اردو برگزار شود، اما در محل تمرینات حاضر نمی‌شود! این خنده‌دار نیست؟

کی‌ر‌وش هر چیزی بخواهد خوب است اما به ما که می‌رسد سال اقتصاد مقاومتی است!
وی در ادامه یادآور شد: هیچ‌کس به این موضوع توجه نمی‌کند، او چند بار مربیان تیم ملی را عوض کرده است، او برای تیم ملی سه بدنساز، چهار ماساژور و ... دارد. اینها برای کی‌روش خوب است. شما فکر می‌کنید من مربی ایرانی نمی‌دانم تیمم چند مربی، ماساژور و ... می‌خواهد؟ من اگر اینها را بگویم و بخواهم کسی توجه نمی‌کند، اما اگر کی‌روش بگوید خوب است. اگر کی‌روش بخواهد آقایان فدراسیون با افتخار می گویند سرمربی تیم ملی اینها را می خواهد و به به عجب مربی! به ما که می‌رسد سال اقتصاد مقاومتی است، اما این آقا هرکسی را می‌خواهد می‌آورد، ماساژور، مربی، پسرخوانده و... متأسفانه هیچ‌کس هم هیچ چیزی نمی‌گوید.

فدراسیون فوتبال پشت عوامل خود هم نیست
پیشکسوت فوتبال کشورمان با ابراز تأسف از اینکه فدراسیون فوتبال پشت عوامل خود هم نیست، افزود: خطیر که معاون خود آقای ساکت بوده است به خاطر برخوردی که با دستیار کی‌روش داشته برکنار شده است. آقای ساکت زشت است، چرا به این راحتی پشت همکار خود را خالی می‌کنید. همکاری که من نمی‌دانم از کجا آمده، اما معتقدم نباید به همین راحتی یکدیگر را بفروشیم و پشت عوامل خود را خالی کنیم.

کریمی نجابت به خرج داد
مایلی‌کهن همچنین بیان کرد: در برنامه زنده تلویزیونی به کریمی می‌گویند بزدل، بعد می‌گویند حمله کریمی به کی‌روش! کریمی خیلی هم نجابت به خرج داد و چیزی نگفت، برای چه باید این بیگانه به بهترین بازیکن ما بگوید بزدل؟!

این نیست که فقط کی‌روش ما را مفتخر به حضور در جام جهانی کرده باشد
«این آقا امروز هست، اما شاید فردا، یک سال دیگر و شاید هم دو سال دیگر نباشد و از ایران برود»، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال با بیان این جمله یادآور شد: مگر ما قبلاً جام جهانی نرفتیم، ما در سال‌های 78، 98 و 2006 هم به جام جهانی رفته بودیم و این نیست که کی‌روش ما را مفتخر به حضور در جام جهانی کرده باشد، سال 2014 که خدایان ما را به جام جهانی بردند و این بار هم او در حالی تیم ملی را به جام جهانی برد که هفت سال سرمربی این تیم بوده است. آیا شق القمر کرده است؟!

چه ایرادی دارد که قرارداد کی‌روش را منتشر کنند؟
وی در واکنش به اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال می‌گویند قرارداد کی‌روش محرمانه است، گفت: اینکه می‌گویند محرمانه است، یعنی چه؟! او سالانه بیش از دو میلیون یورو از فدراسیون فوتبال می‌گیرد، این رقمی است که در رسانه‌ها عنوان شده، یواخیم لو که سرمربی بهترین تیم جهان است 3.5 میلیون یورو می‌گیرد، تازه از این رقم 50 درصدش را مالیات می‌دهد، متأسفانه کی‌روش مالیات پولی را هم که می‌گیرد نمی‌دهد، چه ایرادی دارد که قرارداد او را منتشر کنند؟ چه ایرادی دارد که مشخص شود او چند روز باید در ایران باشد و چند روز به مرخصی برود؟

مدام می‌گویند پول نداریم بعد این طور پول را دور می‌ریزند
مایلی‌کهن با یادآوری اظهارات کریمی خاطرنشان کرد: کریمی خوب گفت، چون مربیان او روزانه پول می‌گیرند برای‌شان کار ایجاد کرده است آن هم در شرایطی که خودش در ایران نیست. آقایان مسئول و مقامات کشور این‌هاست که مردم را اذیت می‌کند. مدام می‌گویند پول نداریم بعد این طور پول را دور می‌ریزند. پیراهن را از تن تیم جوانان در می‌آورند بعد این آقا هر تعداد ماساژور، مربی، فرزندخوانده و ... می‌خواهد می‌آورد.

آقای ساکت! شما ایرانی هستید، یک کم عِرق داشته باشید
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال همچنین خطاب به محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: آقای ساکت! شما ایرانی هستید، یک کم عِرق داشته باشید، آیا مربی ایرانی هم بود این‌طور برخورد می‌کردید؟ همین محمد ناظم‌الشریعه ببینید چه جانانه تیمش را قهرمان آسیا کرد، فردا اگر بخواهند به او پاداش بدهند، شما ببینید چطور حق و حقوق او و شاگردانش را می‌دهند.

برای این فدراسیون متأسفم که چشمانش را روی چنین اتفاقاتی می‌بندد
وی در ادامه یادآور شد: می‌گفتند کریمی عصبی است اما در برنامه شب گذشته اصلاً کریمی عصبی نبود، علی‌رغم اهانتی که به او شد چهارچوب ادب را هم رعایت کرد. من برای این فدراسیون متأسفم که چشمانش را روی چنین اتفاقاتی می‌بندد. کی‌روش الان همه کاره فدراسیون است، او رئیس است، دبیرکل است، رئیس ایفمارک است و...، البته رئیسی که اصلاً حضور ندارد!

کی‌روش به خاطر کارهای تبلیغاتی به تیم ملی ایران آمده است
مایلی‌کهن با طرح این مدعا که کی‌روش به خاطر کارهای تبلیغاتی به تیم ملی ایران آمده است، گفت: او بعد از کارهای تبلیغاتی شاید هم توجهی به تیم ملی داشته باشد!

ساکت چیزهایی می‌گفت که مرغ پخته‌ هم خنده‌اش می‌گرفت
پیشکسوت فوتبال کشورمان با انتقاد از اظهارات ساکت در برنامه زنده تلویزیونی گفت: ساکت چیزهایی می‌گفت که مرغ پخته‌ هم خنده‌اش می‌گرفت! ای کاش از ساکت می‌پرسیدند که چند وقت است که دبیرکل شده است؟ در این مدت چند سفر رفته است؟ آیا سفرهای او ضرورت داشته است؟

در این شرایط چه ضرورتی دارد که تاج و کفاشیان با هم به چین تایپه بروند؟
وی ادامه داد: در همین مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که در چین تایپه برگزار شد هم کفاشیان حضور داشت و هم تاج، مگر کفاشیان رئیس کمیته فوتسال نیست، پس تاج چرا به چین تایپه رفته بود؟ متأسفانه این آقایان یک واو را هم برای سفرها جا نمی‌اندازند و جالب است که خود را مقید و پیرو ولایت فقیه می‌دانند، آن هم در حالی که مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی نامیدند.

در این شرایط چه ضرورتی دارد که تاج و کفاشیان با هم به چین تایپه بروند؟ چه ضرورتی دارد 9 نفر از ایران برای قرعه‌کشی جام جهانی به روسیه بروند؟ چه ضرورتی دارد تاج و کفاشیان با هم به سوئیس و دیگر کشورها بروند؟ شما حساب کنید، یک سفر ساده به کشور اروپایی چقدر هزینه دارد، بعد مشخص می‌شود چه بودجه‌ای صرف سفرها می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد