افشاگری تلگرامی علی کریمی علیه تاج:کارت هدیه برای چه بود؟

فوق ستاره اسبق فوتبال ایران بار دیگر از رئیس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد

نتیجه تصویری برای علی کریمی

 علی کریمی که مدتی است از مهدی تاج انتقاد‌های تندی را مطرح می‌کند این بار در پستی تلگرامی نسبت به رئیس فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کرد.

او در کانال تلگرامی خود نوشته است:

فساد در فوتبال ربطى به جادوگرى و رمالى نداره، با این حکم‌ها سوژه خنده تلخ مردم داغدیده رو در این روز‌ها جفت و جور نکنید هر چند خیلى وقته داغ این فوتبال رو به دل مردم نشوندین، از تمام تریبونتون استفاده کنید ولى سر مردم رو نمیتونید شیره بمالید، اون چیزى که فکر میکنید مردم هستند، خودتونید یه دو سه روزى درگیر یه کار مهمى هستم، برمی‌گردم.

اقاى تاج حالا میخواى برى اینو اونو ببینى که تکرار مصاحبه من پخش نشه، انقدر ضعیفى که نمی‌دونى مصاحبه من تمام شبکه‌هاى اجتماعى پر شده و نیازى به جاهایى نداره که ١٥ ٪‌ هم ببیننده نداره؟! حالا برو دنبال یار کشى باش، یارات هم دستى بر آتش دارن البته با تمام یارانت هم توى فوتبال حریفتون هستم هم توى مسائل دیگه که دارى توش دست وپا می‌زنى.

منتظرم باش

اقاى تاج کارت هدیه ٥ میلیون ریالى بانک تجارت را براى چه کارى استفاده می‌کردید؟

از امروز دنبال بستن کانال تلگرام من باش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد