کلیپ

The most spectacular bullfights Clips


علی کریمی در نقشی دیگر


پیشکسوت پرسپولیس طی ماه‌های اخیر مراقبت از سرخپوشان را بر عهده گرفته است، او با بازیکنان قهر می کند و لازم باشد برایشان وساطت می کند تا پرسپولیس حالش خوب باشد.

  ادامه مطلب ...

احتمال غیبت کریمی در بازی خداحافظی نکونام

اسطوره باشگاه پرسپولیس احتمالا در بازی خداحافظی کاپیتان تیم ملی غایب خواهد بود.

  ادامه مطلب ...

آیا وضعیت اجتماعی ایران‌‌‌ آنومیک‌‌‌ است؟

در علوم انسانی «آنومیک» به وضعیت اجتماعی شکننده‌ای اطلاق می‌شود که هنجارها ومعیارهای مورد توافق ومحکم وجود ندارد که فرد از طریق آنها برای خودش هویت بسازد؛ در وضعیت آنومیک فرد احساس پوچی و نیست‌انگاری می‌کند. این وضعیت بی‌قاعدگی و رهاگشتگی، بیشتر در جوامع در حال گذار اتفاق می‌افتد، جامعه کنونی ایران در یک پروسه گذار از سنت به مدرنیته قرار گرفته است و بیش از هر دوره‌ای آبستن بحران‌ها وتنش‌ها و تضادهاست؛ انسان ایرانی در معرض رویش نهال‌های هویتی گوناگون ومتعارض قرار گرفته است، طیف‌های رنگانگ این نهال‌ها از منابع و مبانی معرفت‌شناسی متفاوتی سرچشمه می‌گیرند. به‌همین خاطر، در ایران کنونی شکاف‌های متعددی وجود دارد؛ که بخشی از این شکاف‌ها‌‌‌ وامدار شکاف‌های جامعه سنتی است و بخشی دیگر باردار ومحصول شکاف‌های جامعه مدرن هستند.   ادامه مطلب ...

کار زیبای علی کریمی

امیرحسین توکلی، کودک مبتلا به بیماری ای بی، چند قبل آرزو کرده بود علی کریمی را از نزدیک ببیند. چهره محبوب پرسپولیسی ها که به ویژه بعد از خداحافظی از فوتبال، به طرفدارانش احساس دین می کند، سرانجام این کودک را به آرزویی که داشت رساند. علی کریمی امروز به دیدار امیرحسن رفت و با او ساعاتی گفت و گو کرد. کریمی در دیدار با امیرحسین برای او آرزوی سلامتی کرد و یک دست لباس شماره 8 پرسپولیس به همراه یک توپ امضا شده را به این کودک هدیه داد.

از پشت پرده ها تا پیامدهای استقرار هواپیماهای جنگی روسیه در ایران


روزنامه امریکایی "کریستین ساینس مانیتور" با انتشار گزارشی تحت عنوان "پشت پرده همکاری های ایران و روسیه بر سر سوریه یک هدف کلان تر و گسترده تر" می نویسد:"این تغییر جهتی بی سابقه در استراتژی نظامی روسیه است. به نظر می رسد همکاری بی سابقه ای میان جمهوری اسلامی ایران و یک قدرت خارجی در جریان است. دومین روز از بمباران مواضع در سوریه از طریق هواپیماهای روسی که در داخل پایگاه هوایی ایران مستقر بودند نیز سپری شد.  ادامه مطلب ...

وداع والیبالیست‌های مغرورایران با المپیک ریو

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی المپیک 2016 ریو از ساعت 1:30 بامداد پنج شنبه به مصاف ایتالیا رفت و در سه ست پیاپی برابر این تیم مغلوب شد تا از صعود به جمع 4 تیم برتر المپیک بازبماند.

ایتالیا با این پیروزی حریف آمریکا در نیمه نهایی شد.


 

ادامه مطلب ...