8محبوب دوباره بازمیگردد

علی کریمی بعد از جدایی از تیم ملی حضور خود در فوتبال را به تماشای بازی های پرسپولیس محدود کرده است. البته تفاوتی بین حضور او در استادیوم و دیگر ستاره ها وجود دارد. اینکه بدون اطلاع می آید و در یکی از پست های اینستاگرامیش هم نوشته بود که طرفداران پرسپولیس بدون حضور او ورزشگاه را پر خواهند کرد. 



 شاید آتی شاهد حضور علی کریمی در یکی از پست های کلیدی باشیم. مدیریت تیم یا مربی. انتخاب این به عهده علی کریمی است. پیشنهاد دهنده این بار کی روش نیست. یکی از باشگاه های متمول شهرستانی است که تصمیم گیری برای کار در سمت مدیریت فوتبال یا مربیگری را به خود او محول کرده است.


علی کریمی با پذیرش پیشنهاد کی روش مبنی بر حضور در کادر فنی تیم ملی نشان داد علاقمند به مربیگری است اما بعد از مسایلی که در اردوی تیم ملی به وجود آمد و منجر به جدایی اش از تیم ملی شد دیگر در کلاس های مربیگری شرکت نکرد! 

جالب اینکه باشگاه پیشنهاد دهنده از علی کریمی خواسته زمینه ساز ساز حضور مربی سرشناسش در ایران شود و بعد از حضور این مربی خود تصمیم بگیرد که دوست دارد در سمت مربیگری به فعالیت خود ادامه دهد یا مدیریت تیم.

علی کریمی تلویحی با این پیشنهاد موافقت کرده است. آنچه که مسلم است شماره 8 با مطالعه و برنامه ریزی تصمیم خواهد گرفت تا دوباره ماجرای حضورش در اردوی تیم ملی پیش نیاید. ضمن اینکه هشت محبوب روی بازتاب های رفتارش در جامعه به خصوص نزد هواداران پرسپولیس حساس است.

پیشتر زمزمه هایی نیز وجود داشت که با خرید امتیاز تیم نفت تهران توسط حسین هدایتی مالک سابق باشگاه استیل آذین علی کریمی به جرگه مربیان باز خواهد گشت اما به نظر می رسد حضور علی کریمی در باشگاه شهرستانی به واقعیت نزدیک تر است. 

بازگشت علی کریمی به فوتبال به عنوان مدیر یا مربی می تواند خبر خوشحال کننده ای برای فوتبال باشد. به هر صورت علی کریمی یکی از استثناهای این فوتبال بوده و از همه مهمتر از محبوبیت خاصی نزد هواداران برخوردار است. حضورش می تواند گرما بخش فوتبالی باشد که به زور رایگان کردن بلیت بازی ها تماشاگر را به استادیوم می کشاند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد